سرپرست تیم کاراته کرمانشاه ابقا شد

0
(0)


ایسنا/کرمانشاه سعید نصرالهی چهار سال دیگر در سمت ریاست شورای کاراته استان کرمانشاه ابقا شد.

به گزارش ایسنا، جلسه انتخابات هیئت کاراته استان کرمانشاه ظهر امروز (12 تیرماه) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار شد و در این جلسه سعید نصراللهی با کسب اکثریت آرا به مقام ریاست فدراسیون رسید. رئیس هیئت مدیره برای چهار سال دیگر.

در این مجمع مهدی مرادی، سعید نصرالهی و پویان یدی سه کاندیدای تصدی پست ریاست هیات کاراته استان بودند که وی تا چهار سال دیگر ریاست این هیات را بر عهده خواهد داشت.

سعید نصرالهی رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه در این مجمع با اشاره به برنامه های چهار ساله خود در این حوزه اظهار داشت: برای رشد و توسعه کاراته در استان همانند سال های گذشته بر شایسته سالاری تاکید داریم.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته شاهد حضور پررنگ کاراته کاهای کرمانشاهی در تیم ملی و حضور در مسابقات برون مرزی بوده ایم به طوری که سال گذشته 6 نفر از ملی پوشان این استان در قالب مسابقات آسیایی حضور داشتند. تیم ملی، بنابراین سعی می کنیم این افتخار را ادامه دهیم.

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه همچنین از رایزنی برای جذب اسپانسر در کاراته استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا این حامی به طور مستمر از کاراته استان حمایت کند و بتوانیم در لیگ برتر و سوپرلیگ کاراته تیم داشته باشیم. .

وی در ادامه به برنامه ریزی استعدادیابی کاراته برای رده های سنی اصلی استان پرداخت و یادآور شد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا در چند سال گذشته باعث وقفه در این روند شد و اکنون این کار را از سر گرفته ایم. فعالیت با همکاری مراجع ذیربط

نصرالهی با بیان اینکه ارتقای سطح مربیان و داوران کاراته استان نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: از حضور داوران کرمانشاهی در مسابقات داخلی و بین المللی در بحث داوری حمایت می کنیم.

وی همچنین از برنامه ریزی برای توجه بیشتر به شوراهای شهر خبر داد و افزود: این کمک ها از نظر کمک به ارتقای سطح کیفی و کمی و همچنین تجهیز اماکن و … خواهد بود.

رئیس شورای کاراته استان در بخش پایانی سخنان خود از فراهم بودن زیرساخت های کاراته در کرمانشاه برای میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی خبر داد و گفت: در این راستا کرمانشاه در مرداد ماه سال جاری میزبان اولین دوره کاراته کشور خواهد بود.

همچنین اعضای مجمع انتخاباتی رئیس کمیته کاراته استان، پروین صفایی پور را به عنوان نایب رئیس، مسلم زین الدین را به عنوان خزانه دار، فاطمه کیتاسی، ابراهیم نصرالهی و جلال الدین قوازی را به عنوان رئیس هیئت مدیره و سامان حیدری را به عنوان بازرس انتخاب کردند. آنها هیئت مدیره را انتخاب کردند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)