فرهنگ ایثار و شهادت منابع هویت ساز ما هستند

0
(0)


قاسم عزیززاده گرجستان در سومین همایش فرزندان نهضت مقاومت جهان اسلام که شامگاه سوم آذرماه در سالن همایش های بانک ملی ایران (بابلسر) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام و یاد شهدای سرافراز میهن اسلامی، سخنان ایمان، ایثار و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه حضرت زهرا (س) را عامل آفرینش همه مخلوقات جهان یاد کرد و اظهار داشت: حضرت حق در حدیث قدسی آمده است: «ای احمد! چرا آسمانها را آفرید و چرا نیافرید و چرا آفرید احمد! اگر در خلقت تو اراده نبود آسمانها را نمی آفریدم و اگر در خلقت علی اراده نبود تو را نمی آفریدم و اگر در خلقت فاطمه اراده نبود. من هر دوی شما را نمی آفریدم.»

وی افزود: عمر به ظاهر کوتاه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و حیات نورانی و حیاتبخش ایشان در تربیت فرزندان، وصی داشتن همسر، دینداری و …. باید در طول سال علاوه بر ایام فاطمیه توضیح داده شود.

عزیززاده گورجی در ادامه با اشاره به ترس دشمن از نام شهید سلیمانی و محبوبیت مکتب شهید سلیمانی در دنیا گفت: گروه مقاومت فلسطین در مکتب شهید سلیمانی درس خوانده و عملیات غرور آفرین هجوم را انجام داد. اقصی

وی با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس خاطرنشان کرد: مقاومت مردم غزه در برابر طاسی نشأت گرفته از بسیج و تفکر انقلابی مردم ایران به ویژه تفکر سردار شهید قاسم سلیمانی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: رسانه های معاند تلاش می کنند دستاوردهای طوفان الاقصی را وارونه جلوه دهند، اما طوفان الاقصی مقاومت را پایدارتر کرده و اسرائیل تنها بر بمباران آن افزوده است. بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان در پرونده او ثبت شده است.»

وی با بیان اینکه در رژیم اشغالگر اسرائیل شاهد افزایش اختلافات سیاسی بین ارتش و دستگاه های امنیتی هستیم، اما فلسطین به مشکل اول جهان تبدیل شده است، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین در غزه تظاهرات می کنند. حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز نفرت از جنایات وحشیانه اسرائیل.

عزیززاده گورجی با بیان اینکه شاهد شکست تلاش شبانه روزی دشمنان برای براندازی واقعیت غزه و سفیدپوش کردن ظلم و تجاوزی که در غزه توسط صهیونیست ها انجام می شود، هستیم.

وی افزود: همچنین عمق شکاف بین افکار عمومی، یعنی مردم و حاکمان عرب که با اسرائیل غاصب رابطه نزدیک داشتند و یا سکوت کردند، آنها را مجبور به محکومیت اسرائیل کرد.

وی افزایش بی‌سابقه انسجام بین عناصر مقاومت در فلسطین و تقویت بی‌سابقه انسجام گروه‌های مقاومت لبنان، یمن و عراق با جبهه مقاومت فلسطین را نیز از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی عنوان کرد و گفت: صهیونیست‌ها توانسته‌اند انسجام خود را از دست بدهند. بیش از 18000 نفر را به شهادت رساندند و بیش از 70 درصد شهدا را زن و کودک تشکیل دادند، اما از توان و ظرفیت مقاومت کاسته نشد.

عزیززاده گرجی فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا به ویژه سیره سردار سلیمانی را سرچشمه هویت ما دانست و گفت: دستگاه های اجرایی و حاکمیتی تمایل دارند حلقه های شهدا را با محوریت حفظ کنند. جبهه مقاومت و اراده قطعا برگزارکنندگان این جلسات را همراهی می کند.

انتهای پیام

را



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)