خارجی ها از جراحی بینی در ایران سود می برند!

0
(0)



سفر به ایران و ترکیه برای انجام جراحی های زیبایی و خدمات زیبایی، مزایای اقتصادی زیادی برای گردشگران خارجی به همراه دارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه هافینگتون پست انگلیس گزارشی از سفر برخی سلبریتی های آمریکایی به کشورهای دیگر برای انجام خدمات زیبایی و آرایشی منتشر کرد; سفری که با قیمت هواپیما و اقامت یک هفته ای به پایان می رسد همچنان برای این مسافران ارزان و مقرون به صرفه است.

خدمات زیبایی این روزها واقعا گران هستند و آمارهای اخیر نشان می دهد که تا پایان سال 2023، انتظار می رود صنعت زیبایی به درآمد سالانه 11.6 میلیارد پوند برسد. سالانه مقدار قابل توجهی پول برای آنها هزینه می شود، در حالی که برخی از مناطق همچنان با بحران هزینه زندگی دست و پنجه نرم می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که برخی از اینفلوئنسرهای TikTok برای جراحی پلاستیک خود به خارج از کشور سفر کنند، که حتی با یک پرواز بسیار ارزان تر از هزینه ای است که در خانه می پردازند، در حالی که مزیت اضافه تعطیلات کوچک را به آن اضافه می کنند.

برایان الیز یک تأثیرگذار در سفر و زیبایی است که برای اکستنشن مو به ترکیه سفر می کند. وقتی متوجه شد که اکستنشن ها در سالن معمولی خود 4450 دلار قیمت دارند، تصمیم گرفت راه دیگری را امتحان کند. الیز دریافت که دقیقاً همان خدمات در ترکیه به دلیل نرخ مبادله فقط 500 دلار برای او هزینه دارد. آرایشگاهی که او در ترکیه به آن رفته، در سطح جهانی است و اکنون برای سومین بار به آن سر می‌زند.

این شخصیت شبکه های اجتماعی می گوید اقامت یک هفته ای در ترکیه که به هزینه های موهایش اضافه شده، حدود 1600 دلار برای او هزینه داشته و در مجموع 2850 دلار برای او پس انداز کرده است!

دانا، یکی دیگر از شخصیت‌های TikTok که معمولاً محتوای مربوط به خودرو را منتشر می‌کند، داستان جراحی بینی خود را با قیمت 600 دلار در ایران به اشتراک گذاشت که به طور قابل توجهی کمتر از میانگین قیمت 5483 دلاری این جراحی زیبایی در ایالات متحده است.

دیاکو عباسی، دبیر شورای مدیریت گردشگری سلامت ایران، سال گذشته در گزارشی اعلام کرد که اکثر بیماران خارجی برای جراحی های زیبایی، پیوند اعضا، چشم پزشکی و درمان ناباروری به ایران مراجعه کرده اند.

به گفته وی، بیشتر بیماران خارجی ایران از کشورهای عراق، افغانستان، عمان، آذربایجان و بحرین هستند که پیش از کرونا بیش از یک میلیارد دلار درآمد برای کشور به همراه داشته است.

اگرچه اینفلوئنسرها ارزان بودن جراحی زیبایی را در کشورهایی مانند ترکیه و ایران مطرح می کنند، سرویس بهداشت ملی بریتانیا (NHS) به شهروندان توصیه می کند: “اگر به دنبال روش های زیبایی در خارج از کشور هستید، باید قبل از رزرو هر چیزی بررسی کنید.” تا جایی که ممکن است. این سازمان هشدار می دهد که هیچ جراحی بدون خطر نیست. عوارض ممکن است پس از جراحی در انگلستان یا خارج از کشور رخ دهد. اگر بعد از عمل جراحی در انگلستان دچار عوارض شدید، این وظیفه جراح است که درمان بیشتری را ارائه دهد.

خدمات پزشکی بریتانیا همچنین به شهروندان یادآوری کرد که کلینیک های خارج از کشور ممکن است درمان بعدی را ارائه ندهند یا آن را با استانداردهای مشابه در بریتانیا ارائه دهند. همچنین، آنها ممکن است یک متخصص پزشکی در انگلستان نداشته باشند که در صورت داشتن مشکل بتوانید به آن مراجعه کنید.

این سازمان همچنین بر تحقیقات جراح تاکید می کند و تضمین می کند که بیمه مسافرتی تمام عوارض ناشی از خدمات پزشکی و درمانی را پوشش می دهد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)