17 نفر بر اثر حوادث کار در لرستان جان باختند

0
(0)

محمدرضا فارسی نژاد در جمع خبرنگاران درباره حوادث ناشی از کار در لرستان اظهار کرد: در سال گذشته 707 مورد جراحات ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده که از این تعداد 35 مورد زن و 672 مورد مرد بوده است.

وی ادامه داد: این رقم نسبت به سال قبل (1400) کاهش 2.6 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته 17 نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند و به پزشکی قانونی استان معرفی شدند، گفت:

فارسی نژاد با بیان اینکه علت مرگ در حوادث شغلی معمولاً سقوط از ارتفاع و برخورد جسم سخت است، افزود: از نظر جنسیت همه متوفیان مرد بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی لرستان در خصوص تعداد برق گرفتگی بیشتر گفت: سال گذشته 11 فوتی (همگی مرد) بر اثر برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شدند.

وی در خصوص سوختگی نیز گفت: سال گذشته 31 مورد فوت ناشی از سوختگی توسط پزشکی قانونی استان مورد بررسی قرار گرفت که 16 نفر زن و 15 نفر مرد بودند که این رقم نسبت به 1400 مورد کاهش شش درصدی را نشان می دهد.

فارسی نژاد افزود: سال گذشته 24 نفر فوتی بر اثر غرق شدگی در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شدند که از این تعداد 6 نفر زن و 18 نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تصریح کرد: این رقم نسبت به سال قبل (1400) 9 درصد افزایش نشان می دهد که مجموع معاینات جسد به دلیل غرق شدگی 22 مورد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 15 نفر فوت شده بر اثر گازگرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان معرفی شدند که همگی مرد بودند که این رقم نسبت به سال قبل (1400 نفر) چهل درصد کاهش را نشان می دهد. ). .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)