چند درصد از خودروهای برقی چینی صاحب بازار هستند؟

0
(0)



به گزارش ایسنا، این شرکت در گزارش خود اعلام کرد که انتظار می‌رود این رقم در سال ۲۰۲۳ با رشد ۲۹ درصدی به ۱۳.۷ میلیون دستگاه برسد، زیرا مشوق‌های دولتی از پذیرش خودروهای الکتریکی حمایت کرده است. یارانه‌های کمتر و هزینه‌های استقراض بالاتر بر تقاضای شرکت‌هایی از جمله تسلا، رهبر بازار ایالات متحده، که قیمت‌ها را در سال گذشته کاهش داد، تاثیر گذاشته است.

جیسون لو، تحلیلگر اصلی Canalys گفت: علیرغم کاهش 20 درصدی میانگین قیمت فروش خودروهای الکتریکی در سال 2023، انتخاب نامناسب محصول و تجربه ضعیف شارژ مانع از تقاضا شده و بر رشد بازار خودروهای الکتریکی تأثیر گذاشته است.

این شرکت تحقیقاتی اضافه کرد که انتظار می‌رود بازار خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی در سال 2024 به میزان 26.8 درصد رشد کند. نفوذ خودروهای برقی در چین به 40 درصد خواهد رسید و برندهای چینی 78 درصد از سهم بازار را در اختیار خواهند داشت زیرا هزینه باتری پایین‌تر باعث افزایش فروش می‌شود. خودروهای کامپکت و ساب کامپکت

بر اساس گزارش رویترز، BYD چین در سه ماهه پایانی سال 2023 از تسلا به عنوان پرفروش‌ترین سازنده خودروهای برقی پیشی گرفت. با این حال، انتقال آهسته به خودروهای برقی باعث شده است که چندین خودروساز قدیمی مانند فورد برنامه‌های خود را برای توسعه تولید کاهش دهند. .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)