پینگ پنگ باز ایران که تاریخ ساز شد، بی کار و خانه!

0
(0)


ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: نگرانم که شغل و خانه ندارم و با جایزه بازی های آسیایی هانگجو کاری نمی توان کرد.

امیرحسین هدایی در گفت وگو با ایسنا، درباره دغدغه های خود در زمینه اشتغال اظهار کرد: در سه سال اخیر تلاش کرده ام بهترین نتایج را کسب کنم. در رده بندی امیدهای جهان اول شدم، در بازی های کشورهای اسلامی دو مدال طلا و در بازی های آسیایی هانگژو به همراه نیما و نوشاد عالمیان به مدال برنز تیمی تاریخی رسیدیم. تیم ژاپنی را شکست دادیم که بودجه چند میلیون یورویی دارد و از حضور اسپانسرهای زیادی سود می برد. درخواست من این است که با توجه به کارهایی که انجام شده حداقل مشکل من در زمینه اشتغال حل شود.

پینگ پنگ باز ایران که تاریخ ساز شد، بی کار و خانه!

قرارداد ما میلیاردی نیست تا مشکل مسکن نداشته باشیم

و ادامه داد: قراردادهای ما میلیاردی مانند قراردادهای فوتبالیست ها نیست و از طرفی دیگر نمی دانم برای حل مشکلات کارگری و مسکن خود چه کار کنیم. برای مدال تاریخی تنیس روی میز کمیته ملی المپیک 75 میلیون تومان و وزارت ورزش 125 میلیون تومان پرداخت کردند و با این مبالغ چه می توان کرد؟ حتی یک ماشین معمولی هم قابل خرید نیست. تولد 24 سالگی من نزدیک است اما نگران مسکن و کار هستم و نمی دانم در تنیس روی میز چه کار کنم تا مشکلاتم حل شود. از وزیر ورزش می خواهم وارد این موضوع شود تا این دغدغه ما ورزشکاران برطرف شود.

من نگران مسکن و کار هستم

هدایی با اشاره به اینکه توانایی حضور در سه المپیاد را دارد، تصریح کرد: خوشحالم که مشکل استخدامی نوشاد و نیما عالمیان حل شده و به نوشاد مسکن داده اند اما همچنان این دغدغه ها را دارم. امیدوارم این به من کمک کند انگیزه ام را حفظ کنم، زیرا با توجه به سنم می توانم به دو المپیک دیگر به جز المپیک پاریس فکر کنم. رئیس جمهور همچنین دستور داد تا بر وضعیت اشتغال و اسکان ورزشکاران نظارت شود. من روزانه هشت ساعت دور از خانواده تمرین می کنم و در این شرایط نمی توانم کار دیگری انجام دهم بنابراین امیدوارم این مسائل حل شود. تمام تمرکزم در وهله اول کسب سهمیه تیمی المپیک است، هرچند سخت است و اگر موفق به کسب سهمیه تیمی نشدیم، دنبال سهمیه انفرادی المپیک برای حضور در المپیک پاریس هستم.

پینگ پنگ باز ایران که تاریخ ساز شد، بی کار و خانه!

نوع انتخابی المپیک به ضرر ماست

ملی پوش تنیس روی میز ایران درباره شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس در رقابت های تیمی جهان گفت: کار سختی است اما تیم ما همانطور که همه کارشناسان گفتند اگر شرایط خوب باشد و روز ما باشد. روز، ما می توانیم همه چیز را انجام دهیم. مهم این است که قهرمانی تیمی جهان هم مقدماتی المپیک است و تیم هایی مثل چین که سهمیه دارند یا فرانسه که به دلیل میزبانی سهمیه دارند هم در این مسابقات حضور دارند و اگر در دور اول به آن تیم ها ببازیم شانس ماست. از دست خواهد رفت، سهمیه گرفتن داغ است زیرا حضور آنها در بین هشت تیم برتر تاثیری در سهمیه آنها ندارد اما با حذف سایر تیم ها می توانند بر شانس کسب سهمیه المپیک تاثیر بگذارند. امیدوارم در مسابقات سهمیه بگیریم هر چند سخت است و تصمیماتی که گرفتند علیه ماست.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)