پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان

0
(0)


عادل رضایی، نصرت عرب نژاد، المیرا حیدری نژاد، فاطمه پرنده کام، میلاد شادکام، سمانه رجایی نژاد و علی رویدل هفت تن از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هستند که نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می کنند. نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان امروز دوشنبه 27 دی ماه با خانواده های آنان دیدار و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به آنان ابلاغ کردند.

حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه بنیاد شهید در این دیدارها ضمن آرزوی علو درجات و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و مجروحان این حادثه خونین اظهار داشت: با ویژگی هایی که شنیدیم. از این شهدا همه مصداق سخنان حاج قاسم سلیمانی است که «تا شهید نشدی شهید نمی شوی».

وی شهادت را افتخار بزرگی برای جان باختگان و خانواده های آنان دانست و افزود: این حادثه دردناک برای رهبر معظم انقلاب بسیار سخت بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد امور ایثارگران گفت: شهدا و خانواده هایشان در پیشگاه خداوند هستند. حضور شهدا نشان می دهد که تلاش و اعتقادات مذهبی خانواده در آنها تأثیر داشته است.

حجت الاسلام موسوی محمدی تصریح کرد: از این پس وظیفه سنگینی بر عهده ما و خانواده شهداست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم، شهدایی که ویژگی های فردی آنها نشان از رعایت کامل شئونات شرعی و اخلاقی دارد.

وی به هجمه فرهنگی و هجمه های دشمن در ابعاد مختلف اشاره کرد و تصریح کرد: جوانان و نوجوانان شهید ما در بحبوحه این حملات دشمن در مقابل شئونات اسلامی و اخلاقی ایستادگی کردند و به سردار شهید خود پیوستند.

به گزارش ایسنا، 27 دی ماه معاون امور عمرانی استاندار کرمان با خانواده شهدای تازه ترین حادثه تروریستی گلزار شهدای شهرستان بافت دیدار کرد.

سید مصطفی آیت الله موسوی به نمایندگی از استاندار به منظور دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای تازه ترین حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهرستان بافت سفر کرد.

وی در این سفر با همراهی فرماندار، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات با خانواده های سردار فقید سردار سرتیپ مهدی علوی، سردار فقید فرماندهی انتظامی استان رضا مداح و همچنین شهید سارا دیدار کرد. حمزه نژاد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)