خاتون بام دریانورد انزلی را پنج بر صفر شکست

0
(0)


ایسنا/ کرمان آخرین و مهمترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر بانوان با برتری پنج بر صفر هاتون بام مقابل ملوان انزلی در ورزشگاه فجر بام به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دوشنبه 27 دی ماه در هفته هفتم لیگ برتر بانوان ایران شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم مقابل ملوان انزلی به برتری رسیدند.

گلزنان تیم بانوان زهرا قنبری با دو گل، منامحمودی با یک گل، سارا دیدار با یک گل و ناگین زندی با یک گل بودند.

هاتون بام در پایان هفته هفتم با 19 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان شد و تیم های شهرداری سیرجان و ملوان انزلی با 16 امتیاز به دنبال هاتون رهبر هستند.

تنها تیم های بدون شکست لیگ تا این هفته از رقابت ها دو تیم خاتون بام و ملوان انزلی بودند که با این برد خاتون بام توانستند این عنوان را حفظ کنند.

لازم به ذکر است: به دلیل مصدومیت ناشی از تصادف زهرا خواجویی دروازه بان اصلی تیم ملی و خاتون بام، مهدیه مولایی در تور خاتون قرار گرفت.

بامداد یکشنبه 12 دی ماه، بر اثر واژگونی خودروی تیبا در ورودی سه راهی بم (باغچمک) ملکه محمدی جان باخت و دو بازیکن دیگر به نام های زهرا خواجویی و بهناز طاهرهانی نیز مجروح شدند.

با توجه به اینکه اولین بازی خاتون بعد از درگذشت ملیکا محمدی بود و به همین دلیل این مسابقه تحت تاثیر مرگ تلخ شماره 18 تیم ملی قرار گرفت و در ابتدای بازی همه بازیکنان با پوششی با کاور وارد زمین شدند. روی آن عدد 18 نوشته شده است.

یادآوری می شود: تیم خاتون بم در هفته هشتم لیگ برتر 3 آذر به مصاف پالایش گاز ایلام می رود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)