پروین: قهرمان شدن با قلانوی خیلی لذت بخش تر است/ شاید کره فینالیست نشد

0
(0)


پیشکسوت فوتبال ایران می گوید تیم ملی نباید از پیروزی مقابل ژاپن روی باد بخوابد و باید روی دیدار با قطر تمرکز کند.

علی پروین در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا، اظهار کرد: به نظر من این تیم در مرحله گروهی خیلی خوب بازی نکرد، اما به مرحله نیمه نهایی رسید. در بازی مقابل ژاپن واقعا عالی بود و نباید از آنها خسته شد. ، او گفت. این برد شیرین را به کل تیم تبریک می گویم. به خاطر شاد کردن مردم، آنها را آزار ندهید. تیم باید مراقب باشد مقابل ژاپن در باد نخوابد.

وی افزود: ژاپن در نیمه دوم مقابل ایران با بازی های تدارکاتی متعدد و پیروزی آلمان حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان ما فوتبالی را به نمایش گذاشتند که همه دوست داشتند. امیدوارم بهترین عملکرد تیم ملی را در دیدار با قطر شاهد باشیم و بازیکنان در پیروزی مقابل ژاپن در باد نخوابند. قطر را نباید دست کم گرفت چون فکر می کنم بازی با قطر سخت تر از ژاپن است.

پروین در ادامه به اخراج مهدی طارمی در دیدار مقابل سوریه اشاره کرد و گفت: در صحنه ای که مهدی طارمی کارت زرد دوم را دریافت کرد، فکر می کردم در آن نقطه از زمین چه کار می کند؟ به هر حال خوب پیش رفت و به این مرحله رسیدیم. تیم ملی اینقدر زحمت می کشد و تا الان اردوهای زیادی برگزار شده تا جواب بگیرد. ملی پوشان نباید دیدار مقابل قطر را دست کم بگیرند و باید با تمرکز بالایی به مصاف این تیم بروند. این را هم آقای قلعه نویی و هم کادر فنی ایشان به خوبی می دانند. امیدواریم روز چهارشنبه دوباره مردم را خوشحال کنند.

وی همچنین گفت: من همیشه با مربیان خارجی مخالف بوده ام. حالا خوشم آمد، تیم ملی با کادر فنی ایران به نیمه نهایی رسید. اگر با آقای کلانوی که شاگرد من بودند قهرمان شویم چند برابر می شود و من به او افتخار می کنم. من می گویم خسته نباشید آقای گالنویی، کادر فنی و به خصوص بازیکنان، آنها تا به حال کار بزرگی انجام داده اند.

سرمربی و کاپیتان دیرینه تیم ملی ادامه داد: در دیدار مقابل ژاپن همه بازیکنان خوب بودند. تیم کار بزرگی انجام داد. جهانبخش، آزمون، قدوس و هر کدام بهترین عملکرد خود را ارائه کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازی احتمالی ایران مقابل کره در فینال جام ملت های آسیا، گفت: مربیان معمولاً یک پله پیش می روند. حالا تمام تمرکزمان باید روی بازی با قطر باشد. سپس به بازی بعدی فکر می کنیم. شاید اردن کره را برد و فینالیست شد. در اکثر بازی های این مدت کره در وقت های اضافه و در دقایق پایانی گلزنی کرد. آنها واقعاً خوش شانس بودند.

به هر حال پروین درباره دیدار چهارشنبه شب تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: از آنجایی که آنها میزبان هستند، همه چیز به نفع آنهاست. البته به شرایط داوری اشاره نمی کنم چون با وجود VAR هیچ اشتباهی نمی بینیم اما به هر حال بازیکنان ما باید مراقب باشند که بی دلیل کارت زرد نگیرند و اخراج نشوند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)