باید به سمت اقناع‌سازی افکار عمومی در حوزه عفاف و حجاب برویم

0
(0)

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام غلامرضا عادل – معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه – طی سخنانی در نشست ارزیابی عملکرد سازمان اوقاف و فعالیت های خیریه در حوزه عفاف و حجاب که در سال 1398 برگزار شد. حضور هیات بازرسی وزارت کشور با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص عفاف و حجاب گفت: ایشان در وصیت نامه خود رمز بقای انقلاب اسلامی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی می دانستند. انقلاب و رمز پیروزی ایمان و وحدت کلمه بود. ایمان تعهدات عملی دارد و یکی از آن تعهدات حجاب و عفاف است و حجاب از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک واجب شرعی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با بزرگنمایی نقاط ضعف و کم اهمیت جلوه دادن نقاط قوت در صدد است مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین کند، تصریح کرد: در همین راستا در نظر داریم امسال جشنواره امید و قدرت را در آستان مقدس امامزادگان برگزار کنیم.

حجت الاسلام عادل افزود: سازمان اوقاف با توجه به تنوع مخاطبان در نظر دارد برنامه های مختلفی در حوزه عفاف و حجاب از جمله اعزام حدود 500 مبلغ با محتوای غنی با موضوع جهاد، تبیین بقاع متبرکه، اشاعه اجرا کند. کتاب «شبهات» پراتکارار که نقدهای خوبی دریافت کرد نیز مطالب مفیدی را در حوزه دیجیتال سایت راسخون ارائه کرد که در دسترس همگان است و نشان می دهد…

وی همچنین به برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب در این مراسم مقدس اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف توانسته با اجرای طرح انتصاب دوازدهم حجاب های لازم را بین مردم توزیع کند و این اقدام باید تقویت شود. نسبت به افکار عمومی در مورد عفاف و حجاب.

جعفر صدری – رئیس هیات بازرسی سازمان اوقاف – نیز اوقاف را یکی از بهترین سازمان های فعال در حوزه حجاب و عفاف می داند و تاکید می کند: ارزیابی ها نشان می دهد سازمان اوقاف در بسیاری از موارد تلاش زیادی کرده است. مناطق و مزایای زیادی را در فعالیت این گروه می بینیم.

وی تاکید کرد: باید دامنه فعالیت های سازمان اوقاف در زمینه فرهنگ حجاب به مردم شناسانده شود و اهمیت دستاوردهای فراوان این سازمان تبیین شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)