پرداخت ۸ درصد درخواست‌های شرکت‌های توزیع دارو از یک سازمان هدف. به زودی

0
(0)



مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از پرداخت 8 هزار میلیارد از مطالبات تلویزیون ها توسط سازمان هدف در روزهای آینده خبر داد و گفت: از این میزان 5 میلیارد آن خواهد بود. به دانشگاه های علوم پزشکی و سه هزار میلیارد به سایر داروخانه های خصوصی داده شده است

به گزارش ایسنا، دکتر محمد پیکان پور گفت: شناسایی پلاسما که جزء صنایع زیربنایی و توسعه ای است از ابتدای دی ماه آغاز شد.

وی همچنین گفت: بیش از 300 قلم داروی معاونت بهداشتی و بخشی دیگر از داروها به تست اصالت اضافه می شود که تعداد این اقلام از سال 1333 تا 1882 خواهد بود.

پیکانپور، سامانه کمبود را مبنای گزارش نظام مند کمبود دارو عنوان کرد و افزود: گزارش های کمبود به طور کامل توسط معاونت ها و صدا و سیما گزارش می شود.

وی همچنین از پرداخت 8 هزار میلیارد از مطالبات تلویزیون ها توسط سازمان هدف طی روزهای آینده خبر داد و گفت: 5 میلیارد آن به دانشگاه های علوم پزشکی و 3 هزار میلیارد به سایر داروخانه های خصوصی پرداخت می شود.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو افزود: استفاده از اوراق گام برای خرید ارز، درخواست پرداخت مابه التفاوت ارز و دریافت تسهیلات ریالی در دو ماه آینده برای تامین نقدینگی نیز در دستور کار قرار دارد. .

به گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی گفت: صنعت دارو در سال گذشته رشد منفی 2.5 درصدی داشت، اما امسال تا شهریورماه به مثبت 5.1 درصد و تا پایان آذرماه مطابق با سال گذشته، رشد منفی داشت. به گزارش بانک مرکزی، در حالی که میانگین رشد صنایع کشور 3.3 درصد گزارش شده است، متوسط ​​رشد صنعت داروسازی 11.9 درصد بوده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)