واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت دولت هستند

0
(0)


عباس جمشیدی امروز در بازدید خبرنگاران در جریان اجرای طرح «جام رسانه امید» با بیان اینکه در سال 1385 به تولید انبوه رسید، اظهار داشت: این کارخانه فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های یو پی وی سی درب های دوجداره آغاز کرد. و پنجره ها و برای ذخیره انرژی

وی افزود: علاوه بر تولید UPVC، دیوارپوش های سقف و دیوارهای منطقه شمال کشور را نیز تولید می کنیم و علاوه بر این، محصولات دیگری از جمله پلاستیک را نیز برای مصارف داخلی تولید می کنیم. کارخانه.

جمشیدی گفت: پودر «UPVC» از 0 تا 100 از بندر امام و غدیر به اینجا آورده می شود و در این کارخانه به شمش تبدیل و سپس به در و پنجره دوجداره تبدیل می شود.

واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت دولت هستند

مدیر کارخانه پی وی سی با اشاره به فعالیت این واحد از 15 سال پیش گفت: 300 بیمه شده در سه شیفت کاری و 1000 تا 1500 نفر به صورت غیر مستقیم در سراسر کشور با ما همکاری می کنند.

جمشیدی ادامه داد: این تنها کارخانه ای است که کارگران آن از مدیران کارخانه شکایت نکرده اند.

وی در ادامه به بیان مشکلات پرداخت و گفت: از نظر مالی دولت هیچ توجهی به ما ندارد و با وجود اینکه از بانکی درخواست تسهیلات داشتیم پاسخ منفی دادند و علیرغم اینکه در حال نگهداری از کارخانه و تولید هستیم. .

مدیر کارخانه تصریح کرد: در گذشته سه بار تیتانیوم 2 میلیاردی می خریدیم اما اکنون 6 برابر شده و به 12 میلیارد رسیده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: بین سه تا پنج میلیارد تومان در گردش داریم اما هیچ بانکی به ما توجهی نمی کند و می گوید; چند میلیارد سپرده در بانک بگذارید تا تسهیلات داده شود و اگر آن مبلغ را داشتیم دیگر به بانک مراجعه نمی کردیم.

واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت دولت هستند

وی با بیان اینکه 300 میلیارد تومان به بانک مراجعه کرده ایم اما موافقت نشد، یادآور شد: باید وام بگیریم و ملک را بفروشیم تا کارخانه را تعطیل نکنیم اما بانک رغبتی ندارد.

مدیر کارخانه با بیان اینکه با 300 میلیارد تومان مشکل حل می شود، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها برای طرح توسعه 10 خطی آماده است و فقط منتظر سرمایه هستیم تا بتوانیم نیروی بیشتری جذب کنیم.

جمشیدی بیان کرد: در زمینه صادرات محصولات به کشورهای افغانستان، قرقیزستان، عراق صادر می شود و یک تیم بسکتبال هم داریم که در لیگ برتر حضور دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)