"عیسی پایین محلی" فرماندار گرگان شد

0
(0)

عصر امروز و با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان ارشد استانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی و رسانه ای استان گلستان مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرگان برگزار شد. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به ویژگی های مدیر طراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مدیر در جامعه اسلامی مسئولیت را یک فرصت برای خدمتگزاری دانسته و همچون دوی امدادی تلاش می کند در دوران مسئولیت خود به بهترین شکل ممکن وظایفش نسبت به مردم و جامعه را به فرجام برساند. 

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه فرماندار جدید گرگان از رزمندگان دفاع مقدس و از نیروهای وفادار انقلاب اسلامی است، افزود: بدون تردید با هندلی و همکاری همه مردم و مسئولان در گرگان می توان شاهد پیشرفت های بزرگی در این شهرستان باشیم. 

فرماندار جدید گرگان نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلابی بودن به معنای در مسیر ولایت قرار گرفتن، مردمی بودن، محبوب مردم بودن، پاک دستی، کارآمدی، توانمندی، اهل مشورت و مبارزه با فساد بودن است، گفت: برنامه ما این است که کار را بر اساس گام دوم انقلاب و رهنمودهای رهبری معظم ساماندهی کرده و با ایجاد وحدت و استفاده از نخبگان و مدیران شهرستانی جهت افزایش رضایت مردم و رفع مشکلات مردمی با روحیه جهادی و انقلابی حرکت کنیم.

عیسی پایین محلی با تاکید بر این که نباید با کم کاری مردم را به نظام بدبین کرد، ادامه داد: گروههای سیاسی باید با عملکرد خوب خود، اعتماد مردم را به نظام بیشتر و بیشتر کنند.

وی در ادامه بر ضرورت هماهنگی کلیه مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در عزل و نصب مدیران شهرستان گرگان با فرماندار این شهرستان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم این هماهنگی با هندلی و مهربانی همیشگی صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا در این مراسم از تلاشهای محمد حمیدی در دوران تصدی مسئولیت فرمانداری گرگان و یزدوئی در دوران سرپرستی فرمانداری این شهرستان تقدیر و عیسی پایین محلی به عنوان فرماندار جرید گرگان معرفی شد. 

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)