راهیابی تیم فوتبال ناشنوایان به جمع ۸ تیم برتر المپیک

0
(0)


سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از راهیابی این تیم به جمع هشت تیم برتر بازیهای المپیک خبر داد و گفت: تلاش بر این است که برای دومین بار روی سکو قرار بگیریم.

به گزارش ایسنا، قادر تیموری در ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتبال ناشنوایان در بازیهای المپیک برزیل، اظهار کرد: فوتبالیست های ناشنوا در مرحله مقدماتی تا به امروز سه برد برابر تیم های هلند، ایتالیا و برزیل داشتند که با این پیروزیها به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کردیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم.

وی گفت: فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت یک بازی تشریفاتی با کامرون خواهیم داشت که این بازی به دلیل این که به جمع هشت تیم برتر راه یافتیم، اهمیت زیادی برای ما ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که در مرحله یک هشتم نهایی با چه تیمی دیدار خواهید داشت گفت: هنوز مشخص نیست و بعد از بازی فردا معلوم می شود که با چه تیمی در مرحله یک هشتم رقابت خواهیم کرد. البته در مرحله یک چهارم نهایی به احتمال زیاد حریف ما فرانسه یا مصر خواهد بود.

تیموری افزود: دوره قبل در المپیک ترکیه هشتم شدیم، اما این دوره تنها برای مدال جنگ خواهیم کرد.

وی با اشاره به میزبانی بد برزیل برای برگزاری المپیک ناشنوایان، تصریح کرد: برای برگزاری رقابتهای فوتبال، میزبان زمین چمن مناسب و استانداردی در اختیار تیم ایران قرار نداده و طی سه بازی که در برزیل داشتیم، به دلیل بارندگی های شدید بازیکنان در زمین چمن باتلاقی و کاملا نامناسب برابر ایتالیا، هلند و برزیل به برتری دست یافتند.

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ناشنوایان خاطرنشان کرد: تاکنون چهار دوره در المپیک حضور داشتیم، اما ضعیف ترین میزبانی در بیست وچهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان را برزیل برعهده داشت.

وی یکی دیگر از مشکلات این دوره از بازیهای المپیک را طولانی بودن مسافت  هتل استقرار بازیکنان تا محل برگزاری مسابقات عنوان کرد و افزود: این مساله سبب خستگی بازیکنان می شود و روی عملکرد آنها تاثیر نامطلوبی گذاشته است.

تیموری در پایان ضمن تشکر از سایر کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان، گفت: با زحماتی که این دوره کادر فنی کشیده اند،  سعی داریم بهترین عملکرد را در این دوره داشته باشیم و روی سکو قرار بگیریم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)