علت لغو دومین حراج مجاری ها را اعلام کردند

0
(0)



بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایسنا، پس از رد پیشنهاد 51 درصدی سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال. در 12 ژانویهمرحله دوم واگذاری این دو باشگاه در 26 ژانویه همچنین به دلیل عدم تکمیل مراحل اخذ ضمانت نامه از داوطلبان برگزاری مزایده لغو شده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی در دو مرحله واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال، متقاضیان درخواست خود را ارائه کردند، اما هر دو بار متقاضیان در مراحل پایانی اعلام کردند که باید بررسی دقیق تری از برخی مفاد این واگذاری داشته باشند. .

بر اساس قوانین بورس، متقاضیان باید درخواست خرید سهام را به شرکت بورس ارائه کنند. همچنین براساس مفاد پیش بینی شده در «دستورالعمل اجرای شیوه انتخاب مراجعین راهبردی (راهبردی) و تأیید و نظارت بر صلاحیت های مدیریتی در نقل و انتقالات» نیز باید درخواست تأیید تخصصی صلاحیت ها و مدارک مربوط به اداره کل حراست سازمان خصوصی سازی

زمان فاز بعدی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز مشخص نشده است.

بنابراین گزارش، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد در سال جاری حداقل 50 درصد سهام به اضافه یک سهم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به فروش برساند. در این صورت مشکلی که AFC برای مالکیت مشترک معرفی کرده بود کاملا حل می شود. بنابراین تفکیک مالکیت این باشگاه ها در دولت منتفی شد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد 5 میلیون و 362 میلیون و 656 هزار و 650 سهم معادل 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهام عمومی) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را عمدتاً نقدی و شرایطی از طریق ایران به فروش برساند. بازار اصلی فرابورس

در خصوص باشگاه استقلال طبق اطلاعیه OSE، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد 5 میلیون و 503 میلیون و 486 هزار و 500 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهام مشاع) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به فروش برساند. فروش نقدی و مشروط از طریق بازار اصلی بورس فرابورس ایران.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)