فداکاری ها و خدمات سردار عابدین خرم از یاد مردم نخواهد رفت

0
(0)

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بیانیه ای شهادت سردار عابدین خرم را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سردار پاکپور آمده است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

امام صادق (علیه السلام): مؤمن در مصیبت شکیبا، در مصیبت متواضع، در مصیبت متواضع، در مصیبت بزرگ است. بحارالانوار 82/133

با کمال تاسف و تاثر و با قلبی آکنده از اندوه عروج شهادت برادر جانباز و فرمانده جانباز دوران دفاع مقدس سردار حاج عابدین خرم که عمر پربرکت خود را در راه استقامت و پاسداشت دستاوردها سپری کرد. انقلاب و ارزش‌های والای نظام مقدس و کیان به حیات جمهوری اسلامی ایران پایان داد و پس از تحمل یک دوره سختی و بیماری ناشی از آسیب‌ها و آسیب‌های ناشی از مأموریت‌های مستمر این دوران سخت و طاقت‌فرسا، سرافراز شد. با سالها تلاش و مجاهدت خالصانه در پیشگاه خداوند متعال به خانواده محترمش پیوست. این ضایعه را به خانواده محترم خرم و سایر بازماندگان و همرزمان و همکاران آن فقید سعید در ستاد منطقه عاشورا و سایر نیروی زمینی سپاه در آذربایجان شرقی تسلیت عرض می نمایم. استان.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: بی تردید خاطرات غرورآفرین مجاهدت، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند این برادر پرتلاش و خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدس و مسئولیت پاسداری از مرزهای افتخار و امنیت در شمال غرب و غرب کشور و همچنین سالها خدمت پس از گذشت سالها از این دوران در مسئولیت های مختلف ملی و منطقه ای، هرگز به خاطر دوستان، همکاران و مردم شریف و ولایی این خطه فراموش نخواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان ضمن تسلیت فقدان برادری وارسته و مخلص و فرماندهی دلسوز و پرتلاش، از درگاه خداوند متعال برای خانواده محترم خرم و سایر بازماندگان عزیز، صبر و سلامتی و صبر و شکیبایی مسئلت دارد. زیرا مرحوم سید رحمت واسع الهی و هاشر با ارواح طیبه شهدا و انبیا و اولیای الهی دعا کردند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)