صدور سند عرصه برج قابوس و تالاب آجیگل گنبدکاووس

0
(0)

 حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت در جمع خبرنگاران گفت: در بدو ورود به استان گلستان، بررسی مسائل قضایی استان در دستور کار قرار گرفت که اگر مشکلاتی وجود داشته باشد در اسرع وقت حل شود.

وی افزود: در رابطه با ثبت املاک، بررسی عملکرد همکاران ثبتی مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به اهمیت “خط نگاری اراضی کشاورزی” و صدور اسناد، بازدیدی از وضعیت اراضی انجام دادیم.

بابایی ادامه داد: خوشبختانه در استان گلستان از ۱ میلیون و ۲۷۰هزار هکتار عرصه‌های ملی و ۱ میلیون و ۲۵۰هزار هکتار عرصه ملی ما تثبیت‌شده و برای ۱ میلیون و ۶۰ هزار هکتار سند مالکیت صادر شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین گفت: در این سفر ما توانستیم سند عرصه برج قابوس در شهرستان گنبد را صادر کنیم که این سند از طرف ریاست قوه قضائیه تحویل متولیان و دستگاه ذینفع خواهد شد.

بابایی افزود: همچنین سند تالاب آجیگل نیز در شهرستان گنبد با مساحت حدود ۲۲۵ هکتار، صادر و به دستگاه متولی تحویل داده خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۳۵ هزار هکتار  با تقاضای اداره کل منابع طبیعی و جنگلداری، اداره ثبت املاک شهرستان گنبدکاووس نسبت به صدور سند مالکیت حفظ حقوق بیت‌المال به نام سازمان جنگل ها و مراتع کشور اقدام کرده است.

انتهای پیام

خبرنگار: مسعود ملکیان



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)