شوک مدیریتی در تنها تیم نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال جواب داد

0
(0)


ایسنا/مازندران شوک تغییر مالکیت و مدیریت در تیم حافظ ساری، نماینده انحصاری مازندران در لیگ برتر فوتسال باشگاهی مردان کشور پس از هفته ها ناکامی طعم پیروزی را چشید.

شاگردان حافظ ساری در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه شب در مشهد به مصاف فرش آرا رده سومی رفتند و در کمال تعجب 3 بر صفر میزبان مدعی را شکست دادند.

برای تیم حافظ مازندران در این دیدار «سجاد رنجبر» و «امیرحسین اسماعیلی» دو گل وارد دروازه تیم فرش آرای مشهد کردند تا نماینده مازندران به دیدارهای پیش رو امیدوارتر باشد.

این دومین برد شاگردان حافظ مازندرانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سال جاری است که با تساوی با 7 امتیاز همچنان در انتهای جدول قرار دارند.

شاگردان حافظ مازندرانی برای دیدار هفته هجدهم به مشهد مقدس سفر کردند که با مدیریت جدید قصد دارند شروعی دوباره برای اوج گیری در لیگ برتر فوتسال داشته باشند.

تیم حافظ ساری که امسال با خرید امتیاز تیم کندکاترین آمل وارد لیگ برتر فوتسال شده بود، در 17 هفته اخیر این رقابت ها نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و با نتایج ضعیف و دور از انتظار در قعر جدول قرار گرفت. جدول چند هفته ای لیگ برتر فوتسال.

پس از کش و قوس های فراوان و طی توافق و قرارداد، مالکیت امتیاز باشگاه لیگ برتر حافظ از «حافظ یوسفی» به «رضا امیرسلیمانی» واگذار شد.

در جدول رده بندی این مسابقات تیم گتی پسند اصفهان با 52 امتیاز در صدر قرار دارد.

از رده دوم تا چهارم رده بندی تیم های مس سونگون تبریز با 40 امتیاز، گرزمین سیرجان با 33 امتیاز و فرش آرا مشهد با 30 امتیاز قرار دارند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)