سامی: استقلال پرونده ندارد، پرسپولیس دو پرونده انضباطی دارد!

0
(0)


سخنگوی باشگاه استقلال به خبر چند ساعت اخیر مبنی بر تشکیل پرونده برای این تیم در کمیته انضباطی در رابطه با کارگروه ناظر بر قراردادها در فوتبال حرفه ای واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش خبری مبنی بر تشکیل شکایت از استقلالی ها مبنی بر عدم رعایت برخی قوانین مربوط به قراردادهای حرفه ای در فصل جدید فوتبال ایران منتشر شد که منجر به کسر چندین امتیاز از پرسپولیس شد. و سپاهان در چند ماه گذشته.

فرشید سمیعی، یکی از اعضای هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص تشکیل پرونده برای این تیم از سوی کارگروه نظارت بر قراردادهای حرفه ای، اظهار کرد: طبق استعلامی که از انتظامی دریافت کردیم. کمیته فدراسیون فوتبال، گزارشی از استقلال به این کمیته ارسال نشده است، تنها پرونده ای که در هفته گذشته در کمیته انضباطی قرار گرفته، پرونده مالیاتی دو مربی خارجی پرسپولیس است که در دست بررسی است. در آرامش باشید هواداران استقلال هیچ تخلفی نکرد.

وی افزود: تاکنون هیچ یک از پرونده های ما به کمیته انضباطی نرسیده است و در صورت ارجاع پرونده، معاونت حقوقی آمادگی دفاع از حقانیت استقلال را دارد.

  • ادامه مطلب

پرونده باشگاه استقلال به کمیته انضباطی رفت

همچنین رضا جاودانی، عضو و معاون کمیسیون انضباطی در گفت وگوی کوتاه با ایسنا اعلام کرد که هنوز پرونده ای مربوط به استقلال به این کمیسیون ارجاع نشده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)