دستگیری عامل سرقت بیماران و کادر درمانی در یکی از بیمارستان های شمال تهران

0
(0)



رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای که اقدام به سرقت از بیماران و پرسنل بیمارستان می کرد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: هفتم آبان ماه پس از وقوع چندین فقره سرقت در یکی از بیمارستان های تهران، بررسی مشکل و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. از کلانتری 134 غرب شهرستان و با توجه به شهادت شکات و مستندات موجود، تحقیقات را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و بازرسی های پلیسی هویت سارق را شناسایی کردند، اظهار داشت: در ادامه با مقامات قضایی برای دستگیری این فرد هماهنگی شده و در این زمینه مجوزهای لازم به دست آمده است. همچنین تصاویر متهم در اختیار تیم های گشتی قرار گرفت تا در صورت مشاهده این فرد وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه جست و جو برای یافتن مظنون ادامه دارد، گفت: سرانجام روز گذشته ماموران در حال گشت زنی در بیمارستان بودند که فردی هم مشخصات مظنون تحت تعقیب را مشاهده کردند. این فرد که در یکی از بخش‌های بیمارستان تردد می‌کرد، بعداً توسط عوامل عملیاتی مشاهده و بازداشت و به مقر پلیس منتقل شد.

قاسم پور با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و بازجویی از وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به جرم خود به 17 فقره سرعت غیرمجاز توسط کادر پزشکی و بیماران اعتراف کرد. همچنین در بازرسی از این فرد اموال مسروقه به ارزش 500 میلیون ریال که در همان روز به سرقت رفته بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران این پرونده را در حال حاضر هشت شاکی عنوان کرد و گفت: تلاش برای یافتن سایر شاکیان این پرونده ادامه دارد. برای متهم پرونده تشکیل شده و این فرد به همراه شاکیان و پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار مراجع قضایی قرار دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)