بیش از 3000 راننده تاکسی سهامدار این شرکت شده اند

0
(0)



به گزارش ایسنا، بر اساس طرح تشویقی تپسی که تا امروز ابلاغ شده است، به سفرهایی که در یک دوره سه ماهه موفق به انجام بیش از ۱۲۰۰ سفر شوند، معادل ۲۰ درصد از درآمد خالص هر سفر، سهام پاداش تعلق می گیرد. همچنین سفیران با 800 سفر 10 درصد از درآمد خالص خود را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اعلام این شرکت، شمارش سهام دریافتی رانندگان واجد شرایط از تیرماه امسال آغاز شده و تا امروز نزدیک به 14.7 میلیون سهم به سفیران این ناوگان تعلق گرفته است. این مبلغ با توجه به ارزش ریالی سهام تپسی در 28 آبان 1402 حدود 9.2 میلیارد تومان برآورد شده است.

تا امروز بیشترین سهم تخصیص یافته به رانندگان متعلق به سفیری با 57 هزار سهم است و سفیری با فروش 34 هزار سهم بیشترین رکورد فروش را دارد. این در حالی است که تنها 24 درصد از سفرا سهام خود را فروخته اند.

میلاد منشی پور، مدیرعامل شرکت تپسی گفت: سفیران بخش اصلی تجارت تپسی هستند و بخش مهمی از موفقیت ما تا به امروز مرهون تلاش آنهاست. ما در تپسی معتقدیم که این عزیزان خارج از حرفه خود در رشد و توسعه شرکت شریک هستند. اعطای سهام به سفیران تپسی این امکان را به آنها می دهد تا علاوه بر درآمد روزانه در رشد شرکت نیز مشارکت داشته باشند. خوشحالیم که این اقدام باعث افزایش رضایت رانندگان و افزایش فعالیت در ناوگان تپسی شده است.»

تپسی در اولین مرحله از طرح سهام سفیر خود که در مارس 1401 اجرا شد، 2000 سهم را به 500 سفیری که از بدو تأسیس شرکت داشتند، واگذار کرده بود. لازم به ذکر است در طرح تشویقی این شرکت که تاکنون اجرا شده است، سفیران سهامدار می توانند درخواست فروش خود را در اپلیکیشن تپسی ثبت کرده و پس از یک ماه از دریافت سهام، فروش سهام خود را آغاز کنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)