رئیسی: در شرایط کنونی فلسطین، جنبش مقاومت برنده نهایی میدان است

0
(0)

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان سعودی در دیدار با انور ابراهیم نخست وزیر مالزی، با بیان اینکه دو کشور ظرفیت زیادی برای توسعه روابط با یکدیگر دارند.وی تصریح کرد: روابط و همکاری فیمابین باید بر اساس نیازهای دوجانبه گسترش یابد.

رئیس جمهور در ادامه ابراز امیدواری کرد که موضوعات مطرح شده در جلسه امروز منجر به پایان جنایات هولناک رژیم صهیونیستی شود و افزود: رژیم صهیونیستی جنایات ضد بشری و نسل کشی را از خود به جای گذاشته است که قبل از قضاوت در وجدان همه خواهد بود. دادگاه های بین المللی افراد محکوم شده اند.

رئیسی با بیان اینکه کشورهایی که طرفدار تسلیم و سازش بودند و محافظه کاران علیه رژیم صهیونیستی امروز پشیمان هستند، حتی اگر این احساس را ابراز نکنند، اظهار داشت: ناکامی رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت جبران نخواهد شد. به هر حال.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در آمریکا متولد شد، بنابراین در جلسه امروز نقش مخرب آمریکا را برجسته کردم و تاکید کردم که آمریکا در همه این جنایات شریک است.

رئیسی با تاکید بر اینکه آینده متعلق به فلسطینیان است و در شرایط کنونی جنبش مقاومت پیروز نهایی میدانی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات، صهیونیست ها را به زمین چسبانده اند.

انور ابراهیم نخست وزیر مالزی در این دیدار با بیان اینکه موانع برخی کشورها نمی تواند مانع توسعه روابط تهران و کوالالامپور شود، گفت: کمیته ای برای پیگیری مسائل مربوط به دو کشور از جمله مسائل مربوط به روابط دوجانبه از جمله امضای توافقنامه تجاری رفتار ترجیحی و متعاقب کمیسیون مشترک دو کشور.

نخست وزیر مالزی با تاکید بر اینکه کشورهای حامی رژیم صهیونیستی باید حمایت خود از این رژیم را متوقف کنند، تصریح کرد: محورهای بیانیه امروز نشست در حمایت از غزه به ویژه ارسال کمک های بشردوستانه از طریق رفح باید به طور کامل اجرایی شود. .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)