دفاع از محمد طلایی در برابر حسن یزدانی: هرکس که نگاه ملی دارد به او کمک کند

0
(0)


سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اقدام حسن یزدانی با هماهنگی و مشورت فدراسیون بود و اگر مشکلی بود باید قبل از اقدام به حسن یزدانی می گفتند.

محمد طلایی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت حسن یزدانی و اینکه گفته می شود احتمالا به المپیک نمی رسد حرفه ای است یا خیر، گفت. و فدراسیون کشتی آرزوی قلبی من این است که به المپیک برسد و سومین مدال المپیکش را بگیرد.

وی گفت: طرح چنین سوالاتی کار درستی نیست و به خدا بستگی دارد که به المپیک برسد یا خیر و هیچکس نمی تواند در این مورد اظهار نظر کند. یزدانی یک رزمنده ذخیره است و تا به امروز در مورد وضعیت خود صحبتی نکرده است، هرچند برخی می گویند او می رسد و برخی دیگر می گویند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد افزود: امیدوارم به المپیک راه پیدا کند و رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. او جوایز زیادی برای کشتی دارد و سرمایه ملی است، همه باید دست به دست هم بدهند تا رکورد بزنند، مصاحبه ای که به المپیک نرسد جالب نیست. اگر کسی در هر جایی به این موضوع ملی بپردازد به حسن یزدانی کمک می کند تا سومین مدال المپیک خود را کسب کند. طرح چنین سوالاتی در مورد یزدانی در خانواده کشتی درست نیست.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید بهترین تصمیم در وزن 86 کیلوگرم چیست و نظرتان در مورد بازگشت کامران قاسم پور به آن وزن چیست؟ وی خاطرنشان کرد: حسن یزدانی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد قبل از عملیات اعلام کرد که قاسم پور 95 تا 96 کیلوگرم وزن اضافه کرده و به وزن 86 کیلوگرم نرسیده است.

وی ادامه داد: واقعا جای تاسف دارد که درباره یزدانی چنین اظهارنظرهایی می کنند. اقدام او مورد موافقت و مشورت فدراسیون قرار گرفت و اگر صحبتی نکرد به دلیل نجابتش بود. اگر مشکلی بود باید قبل از عملیات به حسن یزدانی می گفتند. اظهار نظر بعد از عمل و گفتن اینکه احتمالا به المپیک نمی رسد جالب نیست.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: یزدانی افتخارات زیادی برای کشتی در کشور دارد و باید به او کمک کنیم تا سومین مدال خود را در المپیک کسب کند. اگر کسی غیر از این فکر می کند، به خودش نگاه کند که کجای کارش اشتباه است.

وی در پایان گفت: همه این داستان ها پشت سر او گفته شد اما یزدانی هیچ وقت اظهار نظر و حرف خاصی نگفت که به نظر من یک ورزشکار حرفه ای باید اینطور عمل کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)