رئیسی: تنها راه حل مشکلات تکیه بر اراده درونی است

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در ابتدای دیدار امروز – پنجشنبه 19 بهمن 1402 – مسئولان و کارگزاران نظام، سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب. انقلاب اسلامی با بیان اینکه «حادثه بعثت بزرگترین تجلی بزرگ ترین نعمت خداوند یعنی هدایت است»، دعوت پیامبر اکرم (ص) به توحید را در کنار دعوت به مراقبه، عدالت و ارزش های الهی برشمرد. وی با اشاره به شباهت ایام دهه مبارک فجر با عید مبعث، گفت: پاسخ به ندای امام خمینی (ره) مبنی بر بندگی خداوند متعال و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض توسط مردم ایران، جلوه ای از پاسخگویی به مردم است. پیام بعثت پیامبر

وی همچنین نسل کشی و کشتار کودکان در غزه را عامل رنگ باختن تمامی ادعاهای حقوق بشری قدرت های غربی و نشانه آشکاری از ناکارآمدی سازمان های بین المللی دانست و افزود: مطمئن هستیم که خون مردم غزه. شهدای غزه و فلسطین پایان رژیم صهیونیستی و نظم ناعادلانه کنونی را رقم خواهند زد.

وی سیاست ها و برنامه های داخلی دولت را در راستای گسترش عدالت، جبران عقب ماندگی ها و بهبود وضعیت اقتصادی خواند و تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات تکیه بر اراده داخلی است و دولت نباید به دست نگاه کند. خارجی ها برای حل مشکلات کشور.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)