دیدار استاندار مازندران با رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک ایران در شهرستان نور

0
(0)


سیدمحمود حسینی پور در این دیدار امروز 19 دی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، گفت: جامعه ارامنه روابط بسیار نزدیکی با مردم ایران دارد که از آن جمله می توان به پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد. بیش از 100 شهید و سپس در تمام عرصه های انقلاب جامعه ارامنه همکاری بسیار خوبی با گروه های مختلف کشور داشتند.

وی با اشاره به اینکه امسال سالگرد سردار القلوب حاج قاسم سلیمانی مصادف با عید مسیحی و سال نو میلادی است، تصریح کرد: جامعه ارامنه احساس همدردی، همبستگی و همکاری نزدیک با ملت ایران و مواضع آن در قبال مردم مظلوم دارد. غزه و جنایات، که می توان به وضوح بیان کرد.

حسینی پور گفت: بحث های خوبی در خصوص همکاری های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری در استان مازندران و مجتمع فرهنگی مسکونی هایگشان صورت گرفته است و نظر مثبتی وجود دارد که امیدواریم این نظر غالب شود و با این جامعه همزیستی مسالمت آمیزی داشته باشیم.

استاندار مازندران با رئیس شورای خلافت ارامنه کاتولیک ایران در شهر نور دیدار کرد.

«بیژن پولادی» فرماندار شهرستان نور نیز در حاشیه این نشست گفت: ارامنه مازندران در شهرستان هایگاشن شهرستان نور منطقه رویان متمرکز هستند و در طول بیش از 50 سال از این سکونت دولت و دستگاه حاکمیتی همکاری کامل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ارامنه شهروندان محترم و مقید به قوانین کشور هستند و با مسلمانان و سایر ادیان و ارامنه کاتولیک ایران در این منطقه همزیستی مسالمت آمیز دارند، تصریح کرد: شهروندان ارمنی از خدمات عمومی و شهری استفاده می کنند و خوشبختانه راضی هستند. ارتباط کامل و دو طرفه بین مردم و کارکنان.

استاندار مازندران با رئیس شورای خلافت ارامنه کاتولیک ایران در شهر نور دیدار کرد.

سرکیس داویدیان اسقف اعظم و رئیس شورای خلافت ارامنه کاتولیک ایران نیز پس از دیدار با استاندار مازندران ابراز خوشحالی و خوشحالی کرد و گفت: استاندار مازندران به خانه آنها آمد و شاهد تفرقه نیستیم. بین برادران، مسلمانان و جامعه ما ارمنی ها را به حساب نمی آوریم.

رهبر ارامنه ایران رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کند

وی با اشاره به اینکه ما در همه جا اعلام می کنیم که از همه آزادی های اجتماعی، مذهبی و فرهنگی در ایران برخورداریم، تصریح کرد: به عنوان یک رهبر دینی و یک مسیحی می خواهم صلح و آرامش را در جهان و صحنه هایی که این روزها در حال رخ دادن است برقرار کنم. رژیم اشغالگر قدس را در مقابل مردم فلسطین و غزه محکوم می کند.

استاندار مازندران با رئیس شورای خلافت ارامنه کاتولیک ایران در شهر نور دیدار کرد.

استاندار مازندران با رئیس شورای خلافت ارامنه کاتولیک ایران در شهر نور دیدار کرد.

رئیس شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک ایران در ادامه سخنان خود در خصوص برخی از مشکلات موجود شهرستان در زمینه مرمت و بازسازی و سایر مسائل با استاندار مازندران گفتگو کرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)