درخواست مهاجم رئال مادرید از امباپه

0
(0)


رودریگو گس می خواهد کیلیان امباپه به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش ایسنا و به نقل از BeSoccer، مدتی است که نام کیلیان امباپه در سانتیاگو برنابئو به گوش می رسد و از او به عنوان خرید تابستانی رئال یاد می شود. این بازیکن فرانسوی از تابستان گذشته به مادرید علاقه نشان داده اما این انتقال هنوز نهایی نشده است.

رودریگو گوس یکی از استعدادهای جدید و بزرگ فوتبال برزیل است که در رئال مادرید بازی می کند و توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. مهاجم رئال مادرید از حضور احتمالی کیلیان امباپه فرانسوی در مادرید ابراز خوشحالی کرد و دوست دارد او را در فصل آینده ببیند.

او در مورد جذب کیلیان امباپه گفت: شرایط در رئال مادرید پیچیده است و هر سال درباره او صحبت می شود وقتی من آمدم همه درباره پوگبا صحبت می کردند. من هیچی نمی دونم صبر می کنیم امیدوارم امباپه بیاید. اگر او به تیم ما بیاید کمک زیادی به ما خواهد کرد. کیلیان بازیکن بزرگی است اما باز هم تاکید می کنم که دانش خاصی ندارم.

این مهاجم درباره خریدهای جدید رئال مادرید در تابستان امسال نیز گفت: ما بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم. ما بازیکنانی خریدیم که جوان و با انگیزه هستند و می توانند به تیم کمک زیادی کنند.

این ستاره جوان برزیلی پیش از پیوستن به رئال مادرید در لیست خرید بارسلونا قرار داشت و مورد توجه آبی ها نیز قرار گرفت تا جایی که حتی مسئولان باشگاه بارسلونا نیز مذاکراتی را با باشگاه سانتوس آغاز کردند اما در نهایت از رئال مادرید جدا شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)