خاطره‌بازی و گردهمایی هنرمندان در سالروز تولد عزت ‌الله انتظامی

0
(0)

به گزارش ایسنا، تعدادی از هنرمندان نمایشی عصر چهارشنبه 10 خردادماه به مناسبت زادروز عزت الله تعظمی در خانه موزه این هنرمند گرد هم آمدند و به گفت و گو پرداختند، خاطرات همکاری با او را بازگو کردند و در نهایت کیک تولدی را به یاد او برش زدند.

در این مراسم ایرج راد بازیگر و رئیس هیئت مدیره تئاتر در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه هنری و اجتماعی عزت الله ثمازی به عنوان یک بازیگر تاکید کرد که مراسم بزرگداشت این هنرمند باید در سطح ملی برگزار شود، زیرا هنرمند بزرگتر از او نداریم.

سپس کلیپی پخش شد که در آن هنرمندانی چون محمدمهدی اصغرپور، فرهاد توحیدی، اصغر همت، ایرج راد، بهناز جعفری، پیمان بازگی، علی دهکردی و رسول صدر عاملی درباره پلیس صحبت می کنند.

سپس امیر شهاب رضویان فیلمساز همکاری با نظامی در فیلم مینا شهر کشموس به بیان خاطراتی از مراحل مختلف ساخت این فیلم پرداخت. وی همچنین نکاتی را در مورد مراسم بزرگداشتی که سال ها پیش در یونسکو برای پلیس برگزار شد، مرور کرد.

در قسمت بعدی این برنامه شکرخدا گودرزی رئیس موزه نیروی انتظامی و مدیر تئاتر به اهمیت جایگاه پلیس به عنوان یک بازیگر پرداخت و از او به عنوان هنرمندی مسئولیت پذیر یاد کرد که نسبت به جامعه خود احساس مسئولیت می کند و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد. در آن صورت گیرد.

اجرای آثار موسیقایی به کارگردانی شیرین محمدی و همراهی آزاده طنا، سعید تهرانی و سارا سلطانی از دیگر بخش های این برنامه بود.

در پایان مراسم با حضور فلور و شهاب تعظمی همسر و پسر این هنرمند با همراهی سحر تعظمی برادرزاده عزت الله تعظمی و ایرج راد کیک تولد تعزیمی بریده شد.

این مراسم با حضور هنرمندانی چون اصغر همت، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط خا، اکرم محمدی، رضا صبری، علی روین تن، محمدمهدی خاتمی و به همت خانه تئاتر، خانه سینما، موسسه هنرمندان پیشکسوت، فرهنگی و هنری برگزار شد. سازمان هنری شهرداری تهران و با اجرای سلمان فرخنده برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)