حضور قهرمانان کشتی روسیه، تنور لیگ برتر کشتی را داغ کرد

0
(0)


ایسنا/مازندران کارشناس کشتی مازندران و قهرمان اسبق کشتی کشور گفت: رضا یزدانی امسال با حضور در تیم بانک شهر به عنوان سرمربی توانست رتبه مثبتی کسب کند و حضور قهرمانان کشتی روسیه همیشه تنور کشتی را داغ می کند. لیگ برتر و حضور کشتی گیران روسیه در لیگ برتر کشور به ما کمک می کند و منجر به رفع نقاط ضعف کشتی گیران ما می شود.

صائب کلانتری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کیفیت لیگ برتر کشتی زمانی بالا می رود که قهرمانان کشوری مانند حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین زارع و رحمان عموزاد در آن حضور داشته باشند و همه تیم ها از حضور ملی پوشان به یک اندازه لذت ببرند. وی بیان کرد: تیم هایی مانند بانک شهر و انبوه سازان هوتن به دلیل برخورداری از منابع مالی و حامیان کلان با فاصله زیادی نسبت به سایر تیم ها در این مسابقات شرکت کردند و توانستند به فینال راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: کیفیت مطلوب تماشاگران و کارشناسان کشتی از لیگ امسال را تنها در دیدار فینال می توان احساس کرد و تیم هایی مانند ستارگان ساری و دانشگاه آزاد در سال های اخیر با حضور کشتی گیران فنی و بدون پول هنگفت، موفق به کسب امتیاز شدند. یقه تیم های بزرگی بود اما امسال تیم ستارگان ساری به دلیل مشکلات مالی نتوانست حضور مقتدری داشته باشد.

کلانتری یادآور شد: باید قدردان اقدام خوب رئیس فدراسیون کشتی باشیم که مبلغی را به عنوان پاداش به کشتی گیران تیم ملی کشتی که در مسابقات لیگ برتر حضور نداشتند برای کمک به کار این قهرمانان قدردانی کرد.

حضور قهرمانان کشتی روسیه، تنور لیگ برتر کشتی را داغ کرد

این کارشناس کشتی گفت: از اقدامات و برنامه های سازمان لیگ کشتی به سرپرستی حمید یاری رئیس سازمان لیگ که توجه ویژه ای به مسابقات لیگ برتر داشتند و زحمات زیادی کشیدند، قدردانی می کنیم. پذیرفته شود و در نتیجه زمینه افزایش انگیزه و کیفیت فنی کشتی گیران را فراهم کند.

به گفته صائب کلانتری، تیم ستارگان و کشتی ساری مطمئنا سال آینده با حضور کشتی گیران درجه یک در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد، او یکی از برندگان اصلی خواهد بود و برنامه ویژه ای برای حضور در لیگ برتر کشتی دارد.

حضور قهرمانان کشتی روسیه، تنور لیگ برتر کشتی را داغ کرد

کلانتری خاطرنشان کرد: تیم انبوه سازان هوتن امسال به دلیل سوء مدیریت و عدم حرفه ای بودن نتوانست در مسابقات لیگ برتر قهرمان شود. اگرچه از نظر ترکیب و کیفیت کشتی گیران در سطح بالایی قرار داشت اما رفتار تیم هوتن در دیدارهای پایانی جای انتقاد دارد و فدراسیون کشتی باید به این اتفاقات رسیدگی کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)