حسن پور: بانک ها در اعطای تسهیلات کوتاهی می کنند

0
(0)

به گزارش ایسنا، شهباز حسن پور در این دیدار مردمی امروز در سخنانی گفت: شهدای مقاومت باعث عزت اسلام و خواری جبهه کفر شدند. امروز آمریکا مستکبر برای حمایت از رژیم ننگین و کودک کش صهیونیستی باید شرم وتوی قطعنامه آتش بس غزه را تحمل کند.

وی با بیان اینکه وزرای دولت باید تلاش خود را در خط ریاست جمهوری افزایش دهند، تصریح کرد: باید دست هایی که مانع حل مشکلات مردم است شناسایی و کوتاه شود تا دولت با رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم امید و شادی بیشتری به ارمغان بیاورد. جوانان

وی ادامه داد: مسائلی مانند گرانی کالاها، اجاره بهای مسکن و بیکاری باعث بی رغبتی جوانان به تشکیل خانواده شده است. طبق برنامه دولت حداقل باید دو میلیون واحد مسکونی ساخته می شد و تورم کاهش می یافت اما این امر محقق نشد.

این عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی گفت: جوانان ماه هاست که برای گرفتن وام ازدواج در بانک ها سرگردان هستند و بانک ها آنها را به یکدیگر واریز می کنند. از سوی دیگر وام 350 میلیون ریالی مسکن روستایی هنوز بازپرداخت نشده است.» بانک ها به تعهدات خود در اعطای تسهیلات عمل نمی کنند، کارگاه های کوچک در حال تعطیلی و ورشکستگی و سوء مدیریت وزارت ارتباطات هستند. بسیاری از کسب و کارهای سایبری تعطیل شده و باعث ناامیدی و ناامیدی جوانان می شود.

نماینده سیرجان در شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: وزیر اقتصاد هیاتی را برای بررسی وضعیت پرداخت بدهی به استان کرمان اعزام کند. قرار بود بخشی از مشکل اشتغال توسط بانک ها با بازپرداخت وام حل شود که متاسفانه بازپرداخت نشد و بانک ها تعطیل شدند.

حسن پور با انتقاد از گرانی گاز گفت: قطع گاز شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی تعطیل شده و مانع توسعه و پیشرفت کشور و استان ها شده است شما در زمستان گاز و در تابستان برق را قطع می کنید. با بخشنامه های ایجاد زمان که از سوی برخی وزارتخانه ها نیز بدون کار کارشناسی و بررسی دقیق صادر می شود، کارساز نیست.

حسن پور با انتقاد از وضعیت حمل و نقل جاده ای، هوایی، دریایی و ریلی گفت: مردم در سفر با بحران و مشکل مواجه هستند. از وزیر کشور بخواهید وضعیت ایمنی جاده ها و مناطق اضطراری کشور را در نظر بگیرد. تعداد تلفات جاده ای روز به روز در حال افزایش است.

این عضو شورای اسلامی همچنین بر ساماندهی وضعیت مواد مخدر در کشور تاکید کرد و گفت: دولت باید به این وضعیت پایان دهد و جلوی تورم افسارگسیخته را بگیرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)