پیشرفت 20 درصدی پروژه ساخت LDR بیمارستان امام رضا (ع) قم

0
(0)



ایسنا/ Com مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: 50 روز از ساخت بخش LDR بیمارستان امام رضا (ع) می گذرد که این پروژه 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم، دکتر سید مهدی مصلف در بازدید از روند ساخت و ساز بخش LDR بیمارستان امام رضا (ع) قم گفت: خدمت رسانی را بالا ببریم. بیماران و ایجاد محیطی دلپذیر دوران بارداری و مراقبت از مادر باردار، خوشبختانه روند ساخت بخش جدید در بیمارستان امام رضا (ع) طبق برنامه پیش بینی شده است و تا کنون در مدت 50 روز از بهره برداری، ساخت پروژه محقق شده است. 20 درصد پیشرفت فیزیکی

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی 15 میلیارد تومان بودجه برای ایجاد اداره جدید و افزایش خدمات برای ایجاد بستر مناسب برای مادران باردار اختصاص داده است و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده فضای فیزیکی اداره LDR امام زمان (عج) بیمارستان رضا تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) در حال تبدیل شدن به کارگاه ساختمانی است، گفت: پیمانکار علاوه بر ساخت واحد مراقبت‌های زایمانی، سوله‌های نگهداری دارو و تجهیزات پزشکی را نیز احداث می‌کند. همچنین امکانات ساختمانی خود را دارد و انبارها را تجهیز کرده است و امیدواریم در سال آینده در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) انبار دارو، تجهیزات و مدارک پزشکی احداث شود.

این دانشجو تصریح کرد: پیمانکار ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) نیز مشخص شده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد تا دو سال آینده فضای فیزیکی درمانگاه تحویل داده شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)