بهترین دفاع راست فصل 2022-2023 فوتبال اروپا

0
(0)


مدافع مراکشی پاری سن ژرمن به خاطر فصل درخشانش جایزه بهترین دفاع راست اروپا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، پس از معرفی بهترین فوتبالیست های جهان در فصل گذشته به معرفی بهترین مدافعان راست می پردازیم.

10. جرمی فریمپونگ/بایر لورکوزن

هر چه بیشتر از او خواسته شود در حمله شرکت کند، عملکرد بهتری دارد. این مدافع راست 22 ساله در ژانویه 2021 از سلتیک به لورکوزن پیوست و در اولین فصل خود رکورد خوبی از خود به جای گذاشت. 2061 دقیقه بازی، یک گل، 6 پاس گل. همکاری او با موسی دیابی یکی از نقاط قوت لورکوزن بود.

9. جووانی دی لورنزو / ناپولی

برخلاف بسیاری دیگر از مدافعان کناری، دی لورنزو در هیچ زمینه خاصی متخصص نیست، اما می تواند هر کاری که از او خواسته شود در سطح انجام دهد. به لطف درک تاکتیکی بالایی که دارد، او در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا است. دی لورنزو در موفقیت تیم تحت هدایت لوچیانو اسپالتی نقش اساسی داشت و در نهایت ناپولی را به عنوان کاپیتان قهرمانی رساند.

8. دنی کارواخال / رئال مادرید

کارواخال یک دهه است که مدافع راست رئال مادرید بوده است. کارواخال در حال حاضر سومین کاپیتان مادریدی است. او همیشه یک رهبر واقعی در زمین برای تیم بوده است و در فصل آینده نیز گزینه اول باقی خواهد ماند.

7. ژائو کانسلو / منچسترسیتی – بایرن مونیخ

اگر به آمار نگاه کنید می بینید که ژائو کانسلو بهترین فصل دوران حرفه ای خود را پشت سر گذاشت. ابتدا جای خود را در تیم منچستر سیتی از دست داد و به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد اما توانست با این تیم قهرمان بوندسلیگا شود.

6. ترنت الکساندر-آرنولد / لیورپول

الکساندر آرنولد اکنون ستاره تیم یورگن کلوپ است. او بازیکنی است که می تواند غیرممکن ها را انجام دهد. او در پست های مختلفی برای لیورپول بازی کرده است، اما خرید الکسیس مک آلیستر از برایتون و دومینیک سوبوسلای از لایپزیگ نشان می دهد که کلوپ می خواهد از این بازیکن در پست دفاع راست استفاده کند و او را به خط هافبک منتقل نخواهد کرد.

5. ژول کنده / بارسلونا

مدافع راست بارسا و تیم ملی فرانسه در زبان کاتالان بسیار محبوب است و توانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. امسال برای او بسیار مهم است و انتظار می رود فصل خوب خود را در کاتالونیا ادامه دهد.

4. ریس جیمز / چلسی

ریس جیمز در 23 سالگی نه تنها یکی از بهترین مدافعان راست جوان است، بلکه یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان است. او اکنون 150 بازی برای چلسی انجام داده و در سپتامبر گذشته قرارداد 6 ساله جدیدی با این باشگاه امضا کرد.

چلسی و جیمز امیدوارند در فصل آینده پیشرفت کنند. چلسی پس از کسب رتبه دوازدهم لیگ برتر، تحت هدایت پوچتینو اهداف بزرگی دارد. ریس جیمز فصل گذشته تنها 24 بازی انجام داد و جام جهانی قطر را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داد.

3. کایل واکر / منچستر سیتی

واکر در پایان ماه می 33 ساله شد و پنجمین قهرمانی خود (در لیگ برتر) را در 6 فصل اخیر به دست آورد. اولین قهرمانی او در لیگ قهرمانان اروپا و یک جام حذفی دیگر افتخارات او با سیتی در فصل گذشته بود. ملی پوش انگلیسی یکی از بهترین مدافعان کناری اروپا است و وینیسیوس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خنثی کرد. واکر بیش از 400 بازی انجام داده است و اهمیت انعطاف پذیری و سخت کوشی را در تیمی پر از ستاره های درخشان نشان داده است.

2. کایران تریپیر / نیوکاسل

زمانی که تریپیه اتلتیکو مادرید را با تیم سقوط کرده لیگ برتر عوض کرد، بسیاری به تریپیه شک داشتند، اما مدافع انگلیسی ثابت کرده است که بازی را برای نیوکاسل تغییر می دهد. او تنها 18 ماه است که در این باشگاه حضور دارد و توانست با کلاغ ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

1. اشرف حکیمی / پاری سن ژرمن

وقتی صحبت از پاری سن ژرمن می شود همه به هجوم این تیم با حضور فوق ستاره های بزرگ فکر می کنند اما یکی از افراد اصلی و بلامنازع در موفقیت پاریس، اشرف حکیمی، مدافع راست این تیم است که جام جهانی رویایی را نیز با مراکش گذراند. حکیمی در پایان فصل اشتباهات زیادی داشت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)