برگزاری اردوی توانمندسازی صادرات برای شرکت های سیستان و بلوچستان

0
(0)



به گزارش ایسنا، با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، اردوی توانمندسازی صادرات در حال برگزاری است. این اردوی توانمندسازی توسط باشگاه شرکت های صادراتی دانش بنیان و برای شرکت های حاضر در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار می شود. بیش از 260 شرکت در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند. این مرکز شرایط خوبی را برای توسعه و پیشرفت شرکت های نوپا ایجاد کرده است. برنامه های در نظر گرفته شده برای این اردوی توانمندسازی شامل موارد زیر است:

* تجزیه و تحلیل بازارهای بین المللی با ابزارهای مرکز تجارت جهانی (ITC)

کوهنسال مدیر کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری و باشگاه شرکت های صادراتی دانش بنیان در اولین روز از اردوی توانمندسازی در یک دوره 8 ساعته آموزش تحلیل بازار بین المللی را با ابزارهای مرکز تجارت بین الملل انجام داد. دانش ابزارهای کسب و کار جهانی یک چشم انداز قوی و پشتیبانی قوی از تحقیقات کتابخانه ای برای شرکت ها فراهم می کند.

* آشنایی با ابزارهای صادراتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

کدمگاهی مدیر کل دفتر توسعه تجارت بین الملل مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در دومین روز از اردوی توانمندسازی صادرات به تشریح ابزارهای صادراتی معاونت علمی برای شرکت ها می پردازد.

* بررسی و تحلیل بازار کشورهای همسایه

انزلیچی رئیس انجمن شرکت های مدیریت صادرات ایران در کمپ توانمندسازی صادرات سیستان و پارک علم و فناوری بلوچستان حضوری مجازی خواهد داشت. تحقیق و تحلیل بازار کشورهای همسایه برای شرکت ها.

* قوانین، مقررات و قراردادهای ایران با کشورهای مقصد صادراتی

بخش چهارم برنامه مربوط به قوانین و مقررات قراردادهای ایران با کشورهای مقصد صادراتی و سیدی است. مشاور روابط بین الملل و قراردادهای تجاری سازمان توسعه تجارت در حال بررسی است.

* آشنایی با مسائل حقوقی در معاهدات بین المللی

مسائل و سوالات حقوقی از مهم ترین چالش های پیش روی شرکت ها هستند که دانستن آنها می تواند کمک شایانی به شرکت ها در مسیر رشد خود کند. هلیلی; یک محقق و مشاور عالی حقوق تجارت در کمپ توانمندسازی صادرات شرکت ها را با این موضوعات آشنا می کند.

* آگاهی از فرآیند دانش بنیان شرکت ها

بسیاری از شرکت ها با فرآیند دانش بنیان شرکت ها آشنایی ندارند. برخی سوالات متفاوتی در مراحل مختلف بارگذاری سند دارند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها در مورد سیستم جدید دانش بنیان سؤالاتی دارند. لذا فتح الهی; معاون دفتر ارزیابی معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان در قرارگاه توانمندسازی صادرات این روند را برای شرکت ها تشریح می کند.

به گفته معاون علمی ریاست جمهوری، این رویداد که از دیروز 6 آذرماه در سالن همایش های پارک علم و فناوری زاهدان آغاز شده و تا فردا 8 آذر 1402 ادامه دارد، متقاضیان برای ثبت نام می توانند به لینک https: //tesc.ir/service/24/1 و برای اطلاعات بیشتر با شماره های 63103333-021 و 09057139146 تماس بگیرید.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)