سرمایه گذاری جدید 120 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی پس از دریافت درخواست های آن از دولت

0
(0)



مدیرعامل سازمان بیمه های اجتماعی گفت: طی دو سال گذشته مبلغ 170 هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت با کیفیت خوبی پرداخت شده است و از این میزان نه تنها 106 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی است. بدهی بانکی به سیستم بانکی تسویه شد، اما مبلغ 50 هزار میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری شد. علاوه بر این با تسویه 70 هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات سازمان در سال جاری، این مبلغ نیز به حوزه سرمایه گذاری می رسد، بنابراین بیش از 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در این مدت انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در نشست مدیرعامل سازمان بیمه های اجتماعی با اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان سراسر کشور، نمایندگان این مرکز با اشاره به خدماتی از جمله افزایش سهم سازمان در بیمه تکمیلی. از بازنشستگان، عبادت طرح کرامت رضوی، افزایش وسعت تسهیلات بازنشستگی و همچنین برگزاری المپیک ورزشی برای بازنشستگان از توسعه است. دفاتر سازمان بیمه اجتماعی در دوره مدیریت جدید این گروه را مورد ارزیابی قرار دادند و همچنین به موضوعات دوران بازنشستگی توجه ویژه ای داشتند و شروع به برنامه ریزی پیشنهادات، موضوعات و مباحث خود برای مستمری بگیران کردند.

در این جلسه میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات خانواده بزرگ تامین اجتماعی به ویژه مستمری بگیران این سازمان تاکید کرد: تصمیمات متفاوتی که در بخش های مختلف گرفته می شود. سازمان تامین اجتماعی باید با توجه به شرایط و موقعیت انجام شود، اما با در نظر گرفتن حقوق و نیاز مستمری بگیران از سازمان، واقعیت این است که علیرغم همه کارهایی که انجام شده و خواهد شد، هنوز در حال انجام است. به دور از احقاق حقوق این بستگان به نحو مطلوب. در روایات آمده است که حق الناس آنقدر زیاد است که از عظمت کعبه هم بیشتر است. بنابراین در تصمیم گیری های خود همواره به این نکته توجه داریم که تا جایی که می دانیم و می توانیم باید حقوق مردم را ادا کنیم. اگر به برخی موضوعات از جمله توسعه خدمات درمانی تاکید می کنیم به این دلیل است که آن را حق بیمه بیمه شدگان و مستمری بگیران می دانیم و بنابراین باید حداکثر توجه را به آن داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رویکرد مثبت و حمایت همه جانبه دولت سیزدهم در خصوص توسعه خدمات مستمری بگیران را برشمرد و گفت: در دولت سیزدهم مردم، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، هیئت دولت و همچنین وزیر همکاری، کار و مراقبت اجتماعی همیشه با تکامل خدمات تصمیم‌گیری می‌کند. آنها بر ذینفعان سازمان تاکید و حمایت کردند و از رویکرد تحول‌آفرین سازمان و ارتقای کمی و کیفی خدمات حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی اظهار کرد: در دو سال گذشته مبلغ 170 هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت با کیفیت خوب پرداخت شده است و از این مبلغ نیز بانک سازمان دارای 106 هزار میلیارد تومان بدهی به سیستم بانکی تسویه شده است بیش از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این با تسویه 70 هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات سازمان در سال جاری، این مبلغ نیز به حوزه سرمایه گذاری می رسد، بنابراین در این مدت بیش از 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در این راه انجام خواهد شد. دوره زمانی. بیشتر این موفقیت ها به دلیل اهمیت دادن به خدمات و رعایت حقوق دیگران است. ما معتقدیم هر خدمتی که به بازنشستگان تامین اجتماعی می شود خیر و برکت چند برابری از آن دریافت کرده است و خیر و برکت به نسل های آینده نیز تعمیم می یابد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)