برنامه داریم اما خبری از کمپ تیراندازی نیست!

0
(0)


سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی گفت: با وجود اینکه برنامه های تمرینی تیراندازان را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه کردم اما خبری از برگزاری اردوها نیست.

حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیراندازی برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس برای شروع تیراندازی پس از بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: مسابقات قهرمانی کشور از 13 تا 18 آذرماه در دو رشته بانوان و آقایان برگزار می شود. .در فدراسیون برگزار می کنیم اما حضور ملی پوشان در این مسابقات اجباری نیست و آزاد برگزار می شود. بعد از مسابقات قهرمانی کشور سعی می کنیم بلافاصله اردوی تیم ملی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سال آینده بازی های پارالمپیک پاریس را داریم برای اینکه زمان را تا شروع اردوها از دست ندهم به تیراندازان برنامه تمرینی و حتی بدنسازی داده ام تا به صورت غیر متمرکز تمرینات را ادامه دهند تا شما انجام دهید. سقوط نمی کند البته برگزاری برنامه ها در اردوهای متمرکز شرایط بهتری را برای تیراندازان ایجاد می کند و امیدوارم اردوها با سرعت بیشتری برگزار شود تا از نظر برنامه ریزی دچار مشکل نشویم.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی در پاسخ به این سوال که تاکنون چند سهمیه برای بازی های پارالمپیک پاریس کسب کرده اید؟ وی افزود: در حال حاضر 6 سهمیه در رشته تیراندازی پارا المپیک گرفته شده است و هنوز نمی دانیم چه تعداد از این ورزشکاران می توانند در بازی های پارالمپیک پاریس شرکت کنند و این بستگی به سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد.

وی درباره وضعیت سارا جوانمردی برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس نیز گفت: سارا جوانمردی در حال حاضر در 10 متر باد سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد اما در 50 متر سبک برای کسب سهمیه نیاز به حضور در دو تورنمنت برون مرزی دارد. برای این رویداد آنها نیز برنده می شوند

امیری با بیان اینکه برنامه داریم اما خبری از برگزاری اردوها نیست، تصریح کرد: با وجود اینکه برنامه های آماده سازی ورزشکاران پارالمپیک را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه کرده ام اما خبری از برگزاری اردوها نیست و ما همچنان منتظر اعلام زمان برگزاری اردوها از سوی فدراسیون هستیم تا هر چه زودتر برنامه های خود را اجرایی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از برنامه عقب مانده اید؟ وی گفت: خوشبختانه از تمرینات عقب نمانده ایم و ورزشکاران به صورت غیر متمرکز تمرینات را دنبال می کنند اما تاخیر در برگزاری اردوها بر روند آمادگی ورزشکاران تاثیر می گذارد و امیدوارم اردوها به موقع برگزار شود. “

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی در پایان یکی از مشکلات تیراندازان را نداشتن فشنگ استاندارد و با کیفیت عنوان کرد و افزود: برای آماده سازی تیراندازان برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس با آن مواجه هستیم. کمبود فشنگ استاندارد و درجه یک حتی در حین تمرین.» فشنگ های ایرانی دقت لازم را ندارند و رکورد واقعی تیراندازان در تمرین را نشان نمی دهند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)