بدون تدارکات کافی، بسکتبال با ویلچر سوم جهان شد/ برای طلای آسیا به هانگزو می رویم

0
(0)


رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: این در حالی است که تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای اولین بار در جام جهانی امارات به دلیل کمبود تدارکات سوم شد.

محسن نجمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به فدراسیون جانبازان و معلولان، کمیته ملی پارالمپیک و مربیان پرتلاش این تیم که زحمات زیادی کشیدند تا بسکتبال با ویلچر را بر سکو بگذارند، تبریک می گویم.

وی گفت: تیم ایران در این مسابقات با آمریکا، انگلیس و عراق همگروه بود. چون قبل از اعزام این تورنمنت ها آمادگی خوبی نداشتیم، بازی بسیار سختی را مقابل آمریکا و انگلیس انجام دادیم، اما پس از پیروزی مقابل عراق، انگیزه بازیکنان برای صعود به مرحله بعد دو چندان شد و توانستیم بهتر نشان دهیم. بازی ها.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ادامه داد: تلاش بازیکنان و کادر فنی این بود که در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم و سپس سکویی بگیریم که با تلاش بازیکنان این امر محقق شد و توانستیم در رتبه سوم قرار بگیریم. جهان برای اولین بار

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی قبل از اعزام تیم هدف را فینال اعلام کرد، آیا شانسی برای رسیدن به فینال داشتی یا خیر؟ وی گفت: اگر در بازی نیمه نهایی مقابل آمریکا بازی می کردیم شانس زیادی برای حضور در فینال داشتیم اما به انگلیس قهرمان پارالمپیک باختیم که بازیکنان بسیار خوب و آماده ای داشت که می توانستند. به راحتی کتک نخورد به هر حال اگر با آمریکا بازی می کردیم قطعا فینال ایران و انگلیس امروز بود.

نجمی با بیان اینکه هدف قهرمانی در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین است، خاطرنشان کرد: پس از بازگشت از این مسابقات بلافاصله تمرینات خود را برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگجو با آمادگی خوبی آغاز می کنیم. هدف ما قهرمانی در بازی های پاراآسیایی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم کسب عنوان سومی جهان جلوه خاصی به بسکتبال با ویلچر ببخشد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری مسیر را ادامه دهند و به سکوهای بالاتری برسند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)