اخگرپور: حضور گسترده مردم راهپیمایی تماشایی را رقم زد

0
(0)

اخگرپور: حضور گسترده مردم راهپیمایی تماشایی را رقم زدخبرگزاری فارس: اخگرپور: حضور گسترده مردم راهپیمایی تماشایی را رقم زد

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروز حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن واقعا یک راهپیمایی تماشایی را رقم زد.

حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور عظیم مردم در راهپیمایی، گفت: مردم بزرگ ترین منبع قدرت این انقلاب و نظام هستند و هر ساله شاهد حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی بودیم.

وی ادامه داد: مردم انقلاب را برای خود می‌دانند و هر جایی که نیاز شده با حضور خود از انقلاب و نظام حمایت کرده اند، این مردم برای حفظ انقلاب حتی از جان و مال خود هم گذشته اند.

وی تاکید کرد: مشکلات معیشتی مردم اگر چه زیاد است ولی مردم ما نشان داده اند که به خاطر مشکلات، حمایت انقلاب را رها نمی‌کنند.

اخگرپور پور تصریح کرد: مردم ما امروز همانگونه که رهبری فرمودند یک راهپیمایی تماشایی را با حضور خود رقم زدند و بدنیا نشان دادند تلاش دشمنان برای تاثیرگذاری بر آنها ذره‌ای تاثیر نداشته است.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)