آلگری: کار ما هنوز تمام نشده است؛ می توانیم در ومبلی پیروز شویم

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش هنوز شانس خوبی برای صعود در لیگ قهرمانان دارد.

به گزارش وبسایت نود، ماسیمیلیانو آلگری پس از تساوی ۲-۲ شب گذشته تیمش مقابل تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش عنوان کرد شانس صعود دو تیم همچنان یکسان است.

آلگری پس از بازی به نقل از ESPN به خبرنگاران گفت:

فوتبال بازی عجیبی است. ما می توانستیم با نتیجه ۳-۰ پیش بیفتیم اما بازی در نهایت ۲-۲ شد. بازی برگشت در لندن مثل یک فینال است. فکر نمی کنم تاتنهام غیر از ضربه سر هری کین موقعیت جدی دیگری داشت. در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و در کل نمایش خوبی داشتیم. گل اول را روی یک پاس اشتباه و گل دوم را از روی ضربه آزاد دریافت کردیم. نیازی نیست افسرده شویم. اگر کسی فکر می کرد یووه با ۴ گل در این بازی پیروز خواهد شد باید بگویم که کاملا اشتباه می کرده است. شاید رسیدن به دو فینال لیگ قهرمانان در سه سال اخیر باعث شده عده ای تصورات اشتباهی پیدا کنند.

شانس صعود دو تیم از قبل آغاز این بازی یکسان بود و الان هم وضعیت فرق نکرده است. ما خوب کار کردیم و تنها چند اشتباه داشتیم و آن ها هم به خاطر فشاری که روی تیم بود رخ دادند. می دانیم برای صعود باید در ومبلی خیلی خوب بازی کنیم. البته فکر می کنم در بازی برگشت فشار بیشتری روی تاتنهام نسبت به این بازی باشد.

۲۰۳۱

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)