3 رویداد مهم در انتظار تیم ملی تیروقمان/ رقابت چاله و اردوی خارج از کشور!

0
(0)


تیم ملی تیروکمان پس از جام ملت های آسیا در سنگاپور که امسال سه رویداد مهم دارد، اردوی خود را در تهران آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، اردوی تیراندازی با کمان تیم ملی از 7 خرداد ماه در زمین تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه دارد و همچنین رضا شعبانی، محمدحسین گلشنی، نیما نادری، صادق اشرفی و فائز محمدی و در تیم والیبال بانوان نیز ادامه دارد. مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، رویا نوریان، مهتا عبداللهی و حوریه حاجی حسینی نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند. همچنین در ترکیب مردان محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد مادردار و میلاد رشیدی و در بانوان گیسا بایبوردی، هانیه اسلامی، پریسا سپاهانی و بیتا عاشق زاده توسط هونگ سونگ هو به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

یونیورسیاد، جام جهانی آلمان و بازی های آسیایی

پس از اتمام اردوی تیم ملی تیروکمان در تهران، ملی پوشان حدود یک هفته استراحت می کنند و به اردوی تیم ملی باز می گردند تا اردوی جدید را در پایتخت آغاز کنند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین و سپس مسابقات جهانی آلمان دو رویداد مهمی است که تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در آن حضور خواهد داشت. یونیورسیاد برای رشته های المپیک مهم است زیرا نتایج و امتیازات آن در سهمیه المپیک به حساب می آید و فرصتی برای ورزشکاران برای نزدیک شدن به پاریس است.

اما حضور فدراسیون تیراندازی با کمان در مسابقات جهانی آلمان به دلیل مشکلات مالی آسان نیست و به گفته غلامرضا شعبانیبهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، در صورتی که تنها 4 تا 5 کماندار به مسابقات جهانی آلمان اعزام شوند. به معنی تامین مالی وجود دارد. ملی پوشان تیروکمان پس از جام جهانی بار دیگر به اردو خواهند رفت تا برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو آماده شوند.

چالش تیم ملی هانگژو و پاریس

موضوع بسیار مهم در خصوص تیم ملی تیراندازی با کمان ایران، برگزاری اردوهای خارجی و حضور در مسابقات برون مرزی است. ملی پوشان برای کسب نتایج خوب در بازی های آسیایی و کسب حضور در المپیک باید در شرایط آب و هوایی مختلف تیراندازی کنند و علاوه بر آن باید در مسابقات مختلف برون مرزی شرکت کنند تا بتوانند با رقبای خارجی رقابت کنند و خلاص شوند. از استرس متأسفانه در شرایط فعلی فدراسیون تیروکمان با محدودیت های مالی دست و پنجه نرم می کند و حتی در صورت تامین بودجه جام جهانی آلمان را با حضور محدود حذف خواهد کرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)