22 آبان روز خودآگاهی انسانی و اسلامی است

0
(0)

به گزارش ایسنا، متن بیانیه جامعه علمیه قم به مناسبت یوم الله ۲۲ آبان به شرح زیر است:

به نام خدا

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی: سیاست فعلی این روزها یعنی در هفته آخر در داخل رژیم صهیونیستی توسط آمریکایی ها تنظیم می شود. کاری که او انجام می دهد سیاست آمریکاست. (25 اکتبر 1402)

جهان در بحبوحه حوادث خونین فلسطین است. رژیم سفاک صهیونیستی به رهبری و همراهی آمریکای جنایتکار، مردم مظلوم را در محاصره غزه بی رحمانه سلاخی می کند و حقایق حقوق بشر آمریکا را برای همگان آشکار می کند.

آمریکا عامل اصلی همه جنایات علیه بشریت در جهان است و امروز فرزند نامشروع آن اسرائیل با سلاح های مدرن و به کمک رسانه های دروغ پرداز و اغواگر عامل جنایات آمریکاست.

هر چند رژیم تروریستی و تروریستی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی با جنگ تبلیغاتی سعی در تغییر جایگاه ظالم و مظلوم دارند. اما افکار عمومی جهان و ملت های آزادیخواه با حمایت از نهضت مقاومت فلسطین و مستضعفان، خط تبلیغاتی خود را خنثی کرده اند و انشاءالله با بیداری ملت ها پایان ظلم و ستم آنها فرا خواهد رسید. .

22 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار امسال می تواند به یک روز جهانی تبدیل شود و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در سراسر جهان شنیده شود و محاکمه جنایتکاران علیه بشریت محاکمه شود.

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار استبداد ستیزی و محور واقعی خیر و نقطه امید مستضعفان است. در همه عرصه های جنایت و کشتار توسط ماشین جنگی آمریکا، این اسلام و ایران اسلامی است که مانع از پیشرفت استکبار شده است و این روزها ملت ایران ثمره بیش از 45 سال مبارزه با آمریکا و اسرائیل را در ضدیت با آمریکا به بار می آورد. تظاهرات و راهپیمایی اسرائیل در تمام نقاط جهان. دنیا تماشا می کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای 22 آبان، از همگان به برگزاری مراسم باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله 22 آبان دعوت می‌کند و اعلام می‌دارد:

گام ها و شعارها علیه استکبار ملت ایران نقش بسزایی در تقویت روحیه مبارزان فلسطینی و همه مجاهدان جبهه مقاومت دارد. 13 نوامبر فقط یک روز و یادآوری نیست. بلکه روز خودآگاهی انسانی و اسلامی است.

نیروهای استکباری و رژیم قاتل عربی صهیونیستی نمی توانند در برابر قدرت ایمان و اعتماد و روحیه جهادی ملت ما و جبهه مقاومت بایستند و شکست سیاست های آمریکا و سقوط اسرائیل وعده ای قابل تحقق است.

مبارزه با استکبار تا تحقق دولت مهدوی در کریمه ادامه خواهد داشت و انشاالله جبهه جهانی مستضعفین جشن نابودی ظلم و کفر را خواهند گرفت.

امروز گفتمان ظلم ستیزی در دنیا مدیون انقلاب اسلامی است و نشانه عزت، اقتدار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و انزوا و ضعف جبهه استکبار است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)