تولید داروهای نوترکیب، تجهیزات پزشکی و تدارکات؛ محورهای استفاده از هوش مصنوعی در هلال احمر

0
(0)



رئیس جمعیت هلال احمر از حمایت همه جانبه هلال احمر از نخبگان در راستای تولید دارو و تجهیزات پزشکی، لجستیک و توسعه آموزش همگانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در همایش «رویداد فناوری برای توسعه هوش مصنوعی» گفت: هدف جمعیت هلال احمر از استفاده از هوش مصنوعی در ماموریت ها و فعالیت ها ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم.

کولیوند با بیان اینکه هوش مصنوعی در حوزه های مختلف از جمله ناوبری، رباتیک، مدیریت منابع انسانی، کشاورزی، بازی های یارانه ای و در مسابقات اتومبیل رانی، شبکه های اجتماعی، بازار و بازاریابی، امور اقتصادی و … استفاده می شود، ادامه داد: هلال احمر در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می کند. فن آوری ها در زمینه های تولید اندام مصنوعی، تولید دارو و تجهیزات پزشکی و پزشکی نوترکیب.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که از قابلیت های هوش مصنوعی در مدیریت بحران، لجستیک و سایر موضوعاتی که در حوادث و بلایا حائز اهمیت است و نیروی انسانی استفاده کنیم. همچنین با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی، آموزش کمک‌های اولیه عمومی را توسعه داده و اثربخشی خدمات خود و میزان رضایت مردم از این خدمات را افزایش خواهیم داد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: نگاه دیگر ما به توسعه لجستیک و استفاده از پهپاد، بالگرد، آمبولانس و خودروهای امدادی این است که بدانیم از هوش مصنوعی چه استفاده کنیم. امروزه با استفاده از فناوری های روز می توان ظرفیت ها را افزایش داد و سرعت واکنش به بحران را چند برابر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ کولیوند با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر در تمامی فعالیت ها و ماموریت های خود از دانش و توان نخبگان در توسعه هوش مصنوعی حمایت می کند، ادامه داد: ما تاثیر خوبی در حرکت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و چندین برابر ما داریم. طرح ها و ایده ها بازخورد خوبی در مجمع جهانی دریافت کردند و مورد استقبال قرار گرفتند. لذا ظرفیت خود را با تمام توان در اختیار نخبگان قرار می دهیم تا در جهت ارتقای کیفیت خدمات به مردم گام های بیشتری برداریم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)