18 دی روز یأس و ناکامی دشمنان انقلاب و ملت ایران است

0
(0)

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، متن این بیانیه به شرح زیر است:
18 آذر 1397 یکی از آخرین روزهای دفتر چشم انداز و حاکمیت ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است.
حماسه روز نهم نشان دهنده پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به عنوان روزی تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی باقی می ماند.
پس از حماسه و حضور باشکوه مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان نظام ایران و انقلاب اسلامی تلاش کردند تا این پیروزی بزرگ را به قیام بزرگ و ابزاری برای حمله به انقلاب شکوهمند اسلامی تبدیل کنند. در نظر گرفتند تا فضای کشور را به آشوب بکشانند
فتنه 88 بی شک یکی از بزرگترین فتنه های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که فرصت بی نظیر مشارکت حداکثری مردم را تحت الشعاع قرار داد و ضربه ای به نظام جمهوری وارد کرد. اما هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و دانش و بصیرت مردم، دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت، 18 آذر جلوه ای از هوشیاری و بصیرت انقلابی رهبری کبیر انقلاب اسلامی و ملت ایران است. .
روز نهم از ایام الله و روز عزاداری و شکست دشمنان انقلاب و ملت ایران است.
در نهمین روز ملت بزرگ ایران با حضوری آگاهانه و مقتدرانه با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند و رهبری و بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.
امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه 9 دسامبر است که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی سند رسوائی مدافعان حقوق بشر و دموکراسی است که قیام 88 را طراحی، هدایت و حمایت کردند.
امروز شورشیان مدعی آزادی، دموکراسی و حقوق بشر نه تنها آزادی و حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفته اند، بلکه با حمایت مالی، تجهیزاتی و رسانه ای رژیم غاصب صهیونیستی چهره واقعی خود را آشکار کرده اند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام و همگام با ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با گرامیداشت یوم الله 18 آذرماه بر آمادگی خود برای دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تاکید و به غیوران اطمینان می دهد. ملت ایران برای مقابله با هر اقدامی دشمن در آمادگی کامل است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)