یکی از ترانس های پست میلاد آبادان به مدار بازگشت

0
(0)



محمود دشت برگ گفت: در ساعات اولیه روز شنبه (7 خرداد) یکی از ترانسفورماتورهای پست 400 کیلوولت میلاد آبادان به دلیل فعل و انفعال داخلی ترانس و ایجاد جرقه و عملکرد رله های حفاظتی، که در تجهیزاتی که با دمای داخلی بالا کار می کنند امری عادی است. ، آتش سوزی شد و باعث خاموش شدن آن نیروگاه شد.

وی افزود: هم اکنون در دقایق اولیه حادثه با حضور گروه های عملیاتی و اعزام آتش نشانان عملیات اطفای حریق آغاز شد که در پی آن حریق ترانسفورماتور بومی سازی و از سرایت آن به سایر تاسیسات نیروگاه جلوگیری شد. .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در کمتر از یک ساعت با جابجایی بار و انجام مانورهای فنی در شبکه، اکثر قطعی ها در شهرهای آبادان و خرمشهر برطرف شد.

دشت بوغور تصریح کرد: علاوه بر ترانسفورماتوری که آتش گرفت و عملیات تعویض در شرف شروع است، 2 ترانس دیگر پست نیز بر اثر آتش سوزی آسیب دیدند و با ورود آن به مدار، برق شهرهای آبادان و خرمشهر کاملا پایدار بود و خاموشی های نقطه ای نیز مجاز بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر عملیات مرمت و بارگیری از ترانسفورماتور سوم پست میلاد نیز در حال انجام است و به زودی آنلاین می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد: عملیات بارگیری و حمل ترانسفورماتور یدکی از انبار تجهیزات شرکت برق منطقه ای خوزستان (اهواز) به پست پست میلاد آبادان نیز در نظر گرفته شده است تا این ترانسفورماتور برچیده و وارد زنجیره شود. کوتاه ترین زمان ممکن

وی با اشاره به حضور در محل همایون حائری معاون وزیر برق و نیرو در پست میلاد برای نظارت و مدیریت عملیات مرمت، افزود: با توجه به حساسیت موضوع از همان ساعات اولیه حادثه، وزیر نیرو در اسرع وقت موضوع را پیگیری کرد.» باید انتقال بار انجام شود و وقفه های ناخواسته رفع شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل قطعی ناخواسته برق در شبکه به دلیل این حادثه، خاطرنشان کرد: از مشترکین تقاضا داریم با مدیریت مصرف برق خود در چند روز آینده با صنعت برق همکاری کنند. و حذف هزینه های غیر ضروری آنها تا بازگشت شبکه به حالت عادی.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)