کنعانی: فرانسه به جای حمایت از منافقین باید به خواسته های مردم خود توجه کند

0
(0)

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در بیانیه ای رسانه ای در این خصوص خاطرنشان کرد: دولتمردان فرانسه به جای جبران اشتباهات فاحش گذشته در حمایت از قاتلان مردم ایران و همچنین تمرکز بر ریشه یابی و حل و فصل. مشکلات و بحران‌ها کارهای عمیق داخلی کشور و اصلاح رفتار تبعیض‌آمیز و نژادپرستانه با شهروندان فرانسوی، عرصه را برای تجمع تروریست‌هایی فراهم می‌کند که طبل‌های رسوایی‌شان در آلبانی به تازگی به گوش جهانیان رسیده است.

وی ضمن هشدار نسبت به تبعات سیاسی و حقوقی تداوم رویکرد دولت فرانسه در حمایت و پذیرش تروریست ها و قاتلان شهروندان و مقامات ایرانی، تاکید کرد: تروریست هایی که با ارتکاب جنایات تکان دهنده و هولناک به کشور و ملت خود خیانت کرده اند، حامیان خارجی خود را نیز خواهند داشت. دریغ نکن از این منظر، حامیان تروریست ها نه تنها جلوی آنها را خواهند گرفت، بلکه دود ناشی از اقدامات این آتش افروزان به چشمان آنها خواهد رفت.

کنعانی افزود: توصیه می کنیم دولتمردان فرانسه به جای حمایت از این گونه گروه های تروریستی برای ایجاد رعب و هرج و مرج در صحنه داخلی کشورهای دیگر، به خواست مردم فرانسه توجه کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دوگانگی در برخورد با تروریسم هرگز از چشم تیزبین مردم ایران و آزاداندیشان سراسر جهان محو نخواهد شد.
انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)