کمیته انضباطی فدراسیون کشتی کجاست؟

0
(0)


بی توجهی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی به انواع درگیری ها و بداخلاقی ها در کشتی ایران باعث شده تا متخلفان بدون ترس از برخورد قانونی در سالن کشتی دست به هرگونه بداخلاقی بزنند.

به گزارش ایسنا، رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در سالن شهید حیدریان قم به دور از شکوه و مقام کشتی با صحنه های تلخی به پایان رسید.

اعتراض تند برادران عبدولی به داوران، اعتراض و فحاشی سرمربی سابق تیم ملی به کادر فنی فعلی تیم ملی از جمله صحنه های ناگوار این رقابت ها بود که میزبانی خوب کوم را تا حد زیادی تحت الشعاع قرار داد. این مسابقات

در ماه‌های گذشته شاهد هر گونه سوءاستفاده در داخل و خارج از سالن کشتی از سوی برخی کشتی‌گیران و مربیان بوده‌ایم و اتفاقات رخ داده در مسابقات تیم ملی نتیجه بی‌تفاوتی کامل کمیته انضباطی فدراسیون کشتی به تلخی‌ها است. رویدادهای کشتی که به هویت کشتی به عنوان یک رشته کشتی لطمه زیادی وارد کرد.

همین ماه گذشته مهدی هاشمی در جریان جدال سنگین وزن دو تیم بانک شهر و دانشگاه آزاد بابل حرکاتی انجام داد که باعث شد تماشاگران در حین مسابقه به تشک شتافته و درگیر شوند اما کمیته انضباطی نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت بود. و این کشتی گیر پس از چند روز در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شرکت کرد.

در پایان مسابقات فینال لیگ برتر کشتی آزاد در سالن هفتم تایر تهران اتفاقات مختلفی رخ داد و شاهد برخی بی نظمی ها و درگیری ها در سالن مسابقات بودیم و این بار کمیته انضباطی هیچ اقدامی برای برخورد با متخلفان انجام نداد. .

در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در قم نیز شاهد انواع بی احترامی ها به داوران سخت کوش و بی حمایت کشتی ایران بودیم، دعوا و فحاشی های زیادی در سالن مسابقات توسط برخی کشتی گیران و مربیان رخ داد، بطری های زیادی روی تشک کشتی پرتاب شد. پرتاب شد و یکی از آنها به صورت پویا ناصرپور اصابت کرد و چشمش را به شدت مجروح کرد.

همچنین برخی از تماشاگران به سمت تشک کشتی هجوم بردند، یکی از مربیان علاوه بر توهین به کادر فنی تیم ملی، به همراه هوادارانش به تلویزیون و تابلوهای تبلیغاتی سالن آسیب رساند، توهین های زیادی نیز از سوی برخی کشتی گیران صورت گرفت. و هوادارانشان مقابل سالن در کشتی. در چنین شرایطی، اگر رئیس کمیسیون انضباطی فدراسیون کشتی وارد عمل شود و با قاطعیت با مقصران، ریشه این بداخلاقی ها را در کشتی از بین ببرد، مشخص نیست دقیقاً چه اتفاقی می افتد؟

در این میان منکر اشتباهات برخی داوران و شاید این احتمال که این اشتباهات می تواند در برخی دعواها موثر باشد را هم نمی دانیم، اما داوران کشتی ایران با وجود برخورداری از کمترین حقوق و مزایا، در چنین مواردی هیچ حمایتی ندارند. اعتراض شدید به داوران و حتی توهین آنها مقرون به صرفه ترین گزینه برای مربیان و کشتی گیران بدون نگرانی از عواقب آن هستند!

باید دید آیا کمیسیون انضباطی فدراسیون کشتی حداقل یک بار وارد عمل شده و با متخلفان مسابقات تیم ملی برخورد جدی خواهد کرد یا باید شاهد تشدید این اتفاقات در مسابقات آتی باشیم؟

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)