کاوه نزدیک ترین فرد به علیرضا دبیر/ باید از سایر تیم های ملی جدا شود

0
(0)


سرمربی سابق تیم ملی کشتی قوقت: محسن کاوه فردی است که در تمام رده های سنی کار کرده و مورد اعتماد فدراسیون است. فدراسیون باید گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کرد که بهترین گزینه فعلی فدراسیون و همچنین نزدیک به دبیر بود.

محمد طلایی در گفت وگو با ایسنا، درباره تغییرات ایجاد شده در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و قرار گرفتن محسن کاوه به جای پیمان، اظهار کرد: این انتقال به دلیل ایمانی است که فدراسیون به کاوه دارد. او مربی علیرضا دبیر بوده و تمام عمر با هم بوده اند. چون به کاوه اعتماد دارد و به او ایمان دارد، جایگزین پیمان صادق شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا باید از حضور محسن کاوه در همه رده های سنی استفاده شود و فدراسیون به جز او فرد دیگری ندارد، گفت: نباید اینطور باشد و کاوه باید مربیگری در سایر رده های سنی را رها کند و تمام وقت خود را برای بزرگسالان صرف کند.

طلایی ادامه داد: پیمان صادق تا جایی که می توانست تلاش کرد و محسن کاوه و سایر کادر فنی نیز برای پیشرفت کشتی تلاش کردند و زمان نشان می دهد که چه کسانی بهتر عمل کردند. زمان مشکلاتی را نشان خواهد داد و اکنون نمی‌توانیم آنها را نقد کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: محسن کاوه مربی باتجربه و شناخته شده ای است و پیمان صادق نیز تا حد امکان تلاش کرد و بیوگرافی او مشخص است. هرکسی که سرمربی تیم ملی بزرگسالان شد، قصدش کمک به تیم ملی بود، امیدوارم کاوه موفق شود.

طلایی در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات با توجه به زمان باقی مانده تا شروع المپیک ضروری است؟ وی خاطرنشان کرد: این سوال را از رئیس فدراسیون بپرسید، من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم. منشی علیرضا همه جوانب را نگاه کرد و همه چیز را رعایت کرد و به این نتیجه رسید که این تغییرات را انجام دهد تا اینکه پیمان صادق هم استعفا داد و منشی مجبور شد جایگزینی را به جای او بگذارد.

وی افزود: در حال حاضر فردی که در اطراف فدراسیون در همه رده های سنی کار کرده و فدراسیون به او اعتماد دارد محسن کاوه است. بنابراین فدراسیون باید گزینه مورد نظر را انتخاب می کرد که بهترین گزینه فعلی فدراسیون است و نزدیک به دبیر است.

طلای با اشاره به ناکامی اکثر کشتی گیران روسیه در رقابت های لیگ گفت: باید بپذیریم که از کشتی روسیه عقب هستیم و در این زمینه هیچ ابهامی با هیچکس نداریم. وقتی روسیه با 5 کشتی گیر حاضر می شود و هر 5 کشتی گیر برنده مسابقه می شوند، به این معنی است که اگر روسیه مسابقه ای برگزار کند و ما به آنجا برویم، شرایط خراب می شود، این ناکامی ها باید بررسی شود. در هر صورت احساس من این است که کشتی ایران پشت سر روسیه است.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: محسن کاوه کار سختی دارد، باید دست به کار شود و برای مسئولیتی که بر عهده گرفته است، وقت بگذارد. علاوه بر این، تا المپیک باید تلاش کند تا جای خالی ما با کشتی گیران روسی را پر کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)