کاهش تخلفات واحدهای تولیدی و توزیعی/ گران فروشی در راس موارد

0
(0)

احمد اصانلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رویکرد سازمان تعزیرات حکومتی در دولت جدید این است که به جای اینکه روسای شعب و قضات پشت میز در شعب بنشینند و منتظر وصول پرونده ها باشند، وارد میدان شوند و اقدام کنند. کشفیات با حضور مسئولان در بازدیدهای مشترک، تخلف و در همان محل برخورد می کند و همچنین از نهادهایی که وظیفه نظارت بر بازار را دارند درخواست می کند.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم روسای قوا، مجازات ها بازدارنده است و بازدارندگی مجازات در انواع موارد و تخلفات قابل مشاهده است، گفت: گران فروشی واحدهای تجاری و تولیدی در راس موارد است. تخلفات

وی افزود: یکی از تصمیماتی که معمولا در برخی اتحادیه ها اعمال می شود، پلمپ اتحادیه متخلف است که البته واحدهای تولیدی مشمول این تصمیمات نمی شوند، اما برای واحدهای تولیدی متخلف نیز مجازات های سنگینی در نظر گرفته شده و احکام صادر شده است. در واحدهای تجاری و تولیدی از تکرار تخلفات جلوگیری می شود.

اصانلو تصریح کرد: تعزیرات حکومتی به واحدهای تولیدی، اصلاح قیمت و فرآیندهای ناقض حقوق مردم نگاه می کند و دخالت به موقع و موثر سازمان تعزیرات حکومتی مانع از افزایش قیمت شد.

معاون وزیر دادگستری همچنین با بیان اینکه نباید تصور کرد رویکرد تعزیرات حکومتی تنها در حوزه تعزیرات و برخورد قانونی است، گفت: تولید و اشتغال دغدغه مدیریت و از اولویت ها و نیازها است. از این رو کشور علاوه بر ماموریت اصلی تعزیرات که برخورد با تخلفات است و در این راستا قاطعانه برخورد می کند، اما در عین حال توجه و حمایت ویژه از تولیدکنندگان، واحدهای تولیدی و کارآفرینان برای رشد تولید است. در دستور کار قرار دارد.

وی به تشکیل ستاد رشد تولید و کنترل تورم در سازمان تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: حضور میدانی در واحدهای تولیدی به منظور بررسی مشکلات قضایی و کیفری به منظور رفع مشکلات واحدها با نگاه حمایتی و حمایتی انجام می شود. استفاده از توانایی های قانونی

وی بیان کرد: از زمان تشکیل ستاد رشد تولید و کنترل تورم در سازمان تعزیرات حکومتی تاکنون بیش از 70 مشکل واحدهای تولیدی در سراسر کشور رفع شده و پرونده ها به گونه ای بررسی و رسیدگی شده است که مشکلی ایجاد شده است. در فرآیند تولید، اختلال در واحد تولیدی یا تعطیلی و بیکاری نیروی انسانی وجود نداشته باشد.

آسانلو تاکید کرد: از تمام امکانات سازمان جنایتکار دولتی برای افزایش تولید و کاهش تورم در کشور استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)