پیگیر تکمیل پروژه پل خلیج هستیم

0
(0)

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر امروز در مراسم واگذاری 14 هزار واحد مسکونی و اهدای 11 هزار قطعه زمین در مرکز هرمزگان، اظهار کرد: حضور اعضای خانواده در این جلسه بسیار زیبا و دلنشین است. زیبا بود و بچه ها طراوت خاصی به این جلسه دادند.

وی به لزوم توجه بیشتر دولت به تامین مسکن عموم مردم اشاره و تصریح کرد: از 20 هزار واحد مسکونی که قرار است در این مرحله در این استان اعطا شود، 6 هزار واحد پیش از این تحویل شده و 14 هزار واحد نیز تحویل خواهد شد. این بار تحویل داده شود

دو شهر ساحلی در هرمزگان ایجاد شد

رئیس جمهور اقدامات انجام شده برای شهرهای جدید ساحلی به نام شهر ساحلی خلیج فارس و شهر ساحلی مکران را از اقدامات مفید دانست و گفت: در هرمزگان با موفقیت هایی روبرو هستیم که می توانیم به لطف زحمات استاندار و مسئولان خدا را شکر کنیم و تایید کردیم. در سفر اول، اکنون محقق شده و بخش کوچکی از آن در حال اجراست.

رئیسی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان، آبرسانی و راهداری کارها به خوبی پیگیری می شود و رضایت خداوند متعال با رضایت مردم انجام می شود.

وی آرامش خانه دار بودن را موجب نشاط اجتماعی می داند و می گوید: این نشاط باعث کار و تلاش بیشتر کشور می شود و به همین دلیل معتقدیم اگر می خواهیم اقتصاد در عرصه های مختلف شکوفا شود باید داشته باشیم. مشارکت مردم در همه زمینه ها خط خورده است.

رئیس جمهور با اشاره به ساخت پل خلیج فارس و نشست ویژه برای این منظور با عادل کمشادی، مهدی دوستی و مهرداد بذرپاش، گفت: در حال مطالعه این 1800 متر هستیم تا این معضل فعال شود و ممکن است افرادی باشند که فکر می کنند می توانند. انجام دهید؟ اما منطق ما منطق “ما می توانیم” است.

رئیسی بیان کرد: برخی تحریم ها بهانه کار نکردن شد اما با توجه به تجربه کارگرانی که امروز در کشتی سازی دیدیم با همت جمعی و اراده عمومی تحریم ها خنثی شد و امروز بیش از 600 واحد تولیدی در این استان وجود دارد. او از رکود بیرون آمد و من خمینی به ما آموخت که شرط موفقیت توکل به خدا و اعتماد به خود و اعتماد به داشته هایمان است.

وی همچنین گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن است اما امیدواریم و معتقدیم که نیروهای عاشق انقلاب با امید کار را دنبال کنند و در کنار هم به دستاوردهای مفیدی برسند و کسانی که منتظر رفع مشکلات بیگانگان هستند باید بدانند که خارجی ها از فلانی مشکل دارند.» در این دنیا حل نکرده اند و تجربه نشان می دهد که باید با توانایی جوانان این کشور گره ها را باز کرد.

رئیس جمهور راه حل مشکلات کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: حل مشکلات در گرو تلاش همگانی است و حل مشکلات مسکن مردم که تاکنون اقداماتی برای آن انجام شده است به همت عمومی ما بستگی دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)