سرمربی اردن: بازی سختی مقابل تاجیکستان داریم

0
(0)


سرمربی تیم ملی فوتبال اردن گفت: مسابقات تاجیکستان را تماشا کردیم و باید به موقع آماده شویم. بازی سختی در انتظار ما مقابل تاجیکستان است.

به گزارش ایسنا، حسین عموتا، سرمربی مراکشی تیم ملی فوتبال اردن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، اظهار کرد: متأسفانه اکثر تیم های عربی مسابقات را ترک کردند. . ما بسیار با انگیزه هستیم. ما قبلا توانایی خود را برای بازی خوب نشان داده ایم. همه هواداران عرب از مراکش به جام جهانی استقبال کردند. همه ما می خواهیم تیم های عربی عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم که ما و قطر بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: دیروز روی همه چیز کار کردیم و عملکرد خود را در این جام مرور کردیم. بازی های تاجیکستان را هم دیدیم. باید به موقع آماده شویم. نتیجه بازی با تلاش مشخص می شود. فردا باید در زمین مسابقه آماده باشیم. من به بازیکنانم ایمان زیادی دارم. خط حمله ما باید متمرکز باشد و خوب بازی کند. بازی سختی در انتظار ما مقابل تاجیکستان است.

سرمربی اردن در مورد عملکرد هجومی خوب تیمش و فرصت های از دست رفته مقابل عراق گفت: این ماهیت فوتبال است. ما باید به حریف خود احترام بگذاریم. هیچ بازی آسان نیست. به احتمال زیاد بازی با مالزی تکرار نخواهد شد. بازی آسانی وجود ندارد و در نتیجه باید صبور باشیم. طبیعی است که یک مهاجم 50 درصد از موقعیت های خود را به گل تبدیل کند. در بازی با عراق تا دقیقه 63 عقب بودیم اما صبر رمز موفقیت است. ما باید تمرکز و انرژی خود را حفظ کنیم. ما نباید اشتباهات دفاعی انجام دهیم. ما باید با صبر و حوصله از موقعیت های خود استفاده کنیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)