پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط بیش از ۴٠٠ گروه برنامه‌ساز

0
(0)

پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط بیش از ۴٠٠ گروه برنامه‌سازخبرگزاری فارس:  پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط بیش از ۴٠٠ گروه برنامه‌ساز

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: بیش از ۴٠٠ گروه رادیویی و تلویزیونی در مراکز استانی، پوشش راهپیمایی ٢٢ بهمن را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی دارابی» در نشست هماهنگی پوشش راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩۶ با اشاره به تدارک وسیع شبکه‌‌های رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی برای پوشش گسترده راهپیمایی عظیم ٢٢ بهمن اظهار کرد: بیش از ۴٠٠ گروه رادیویی و تلویزیونى در٣٣ مرکز، راهپیمایی ٢٢ بهمن سال جاری را پوشش خواهند داد.

وی افزود: ١٠۶ گروه رادیویی و ٣٠۶ گروه تلویزیونى با استعداد نیروی انسانی ٣ هزار نفری و با بهره‌گیری از امکانات فنی و تجهیزات پیشرفته، در پی ثبت این رویداد بزرگ و برگ زرین دیگری بر دفتر انقلاب هستند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه مراکز استانی همچون گذشته تلاش می‌کنند حضور حماسى و مقتدردانه مردم همیشه در صحنه و انقلابى را در سطح گسترده به اطلاع جهانیان برسانند گفت: در روز ٢٢ بهمن و از نخستین ساعات شروع راهپیمایی، رادیو و تلویزیون‌های استانى اقدام به پوشش صوتی و تصویری آن می‌کنند و علاوه بر این شبکه «شما» نیز با آنها همراه خواهد بود.

وی از پیش‌بینی و تدارک ارتباط گسترده رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی با شبکه‌های سراسری و برون مرزی در طول برگزاری راهپیمایی ٢٢ بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی بر این است که حماسه حضور مردم در اقصی نقاط میهن اسلامی از طریق امواج صدا و سیما به سمع و نظر همه ایرانیان و مردم دیگر کشورها برسد.

دارابی عنوان کرد: در اقدامی کم سابقه که با استقبال گسترده مخاطبان همراه بود بیش از یکصد کلیپ، نماهنگ، موسیقی و موسیقی تصویر حماسی و انقلابی برای دهه فجر امسال در مراکز استانی تولید و پخش شد که همه آنها در شبکه‌های استانی و سراسری نیز روی آنتن رفتند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)