پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در لرستان

0
(0)



فرهاد زیویار روز پنجشنبه 27 خردادماه در جلسه بررسی عملکرد موسسات و بانک های متولی پرداخت تسهیلات اشتغال در استان (تبصره 16) با بیان اینکه شرایط کار بر اساس تعهدات استخدامی، سرمایه گذاری و مسکن مندرج در قانون کار متفاوت است. دولت سیزدهم تصریح کرد: در این شرایط باید سعی کنیم به مسائل و مشکلات مردم نگاه خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 1401 دو هزار میلیارد تومان از محل «قسمت 2 و جزء 1 بند ب» تبصره 16 بودجه سال 1401 لرستان پرداخت شد، اظهار داشت: در سال 1400 بیش از 103 درصد وام اشتغال اجرا شده در استان

زاویار با بیان اینکه مجال زیادی برای جذب منابع باقی مانده وجود ندارد، تاکید کرد: بانک ها تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره 16 را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به میانگین رتبه خوب استان در پرداخت سایت های تبصره 16 در کشور گفت: درصد این میانگین رتبه در کشور حدود 35 است که نسبت به میانگین کشوری خوب است.

استاندار لرستان با اشاره به تعیین مهلت دو هفته ای برای بانک ها گفت: بانک ها در این دو هفته مهلت دارند تا پرداخت ها را تسریع کنند و تا زمان باقی مانده به متقاضیان وام هایی بدهند که دریافت آن از مرکز مشکل بوده است. .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)